چگونه شوميز تنگ را گشاد كنيم؟

معرفي بهترين لباس هاي عروس با جديدترين مد ها

چگونه شوميز تنگ را گشاد كنيم؟

۲۳ بازديد

چگونه شوميز تنگ را گشاد كنيم، مي تواند سوال خيلي از افراي باشد كه بعد از خريد شوميز متوجه مي شوند تنگ شان است يا به دليل چاق شدن ديگه لباس تان اندازه شما نيست. در بعضي از موارد نيز ممكن است به دليل شستشوي نادرست لباس و حساس بودن پارچه آن لباس تان تنگ شود. اصلا جاي نگراني نيست با روش هاي كه در اين مطلب به شما مي گوييم، شما مي توانيد شوميز خود را گشاد كنيد.

روش هاي گشاد كردن شوميز تنگ

همانطور كه گفته شد دلايل متعددي وجود دارد كه لباس شما تنگ تان شود، ولي شما به راحتي مي توانيد با اين شيوه ها آن ها را متناسب اندام خود كنيد.

استفاده از آب ولرم براي شستشو

لازم به ذكر است كه براي سشتن لباس هاي تنگ اصلا از آب داغ استفاده نكنيد؛ زيرا آب داغ موجب تنگ شدن بيشتر لباس تان مي شود. بهتر است از آب سرد و ولرم براي شستن لباس تان استفاده كنيد. براي خشك كردن آن از خشك كن برقي استفاده نكنيد و آن را به بند آويزان كنيد.

نحوه شستشوي شوميز تنگ

يكي از راه ها براي گشاد كردن شوميز تنگ، روش شستشوي آن است. بهتر از دور متوسط ماشين لباسشويي براي شستن آن ها استفاده كنيد. دور تند به بافت لباس اسيب جدي مي زند. همچنين شستن با دست به صورت معمولي و با مواد شوينده معمولي مي تواند مثمر ثمر باشد.

گشاد كردن شوميز تنگ با استفاده از ترفندهاي خياطي

در بعضي ازموارد ممكن است فقط قسمتي از پيراهن براي شما تنگ شود. ترفندهاي خاصي براي گشا كردن هر قسمت وجود دارد. اگر لباس در قسمت سينه و كمر تنگ شده است مي توانيد با توجه به ميزاني كه مي خواهيد در قسمت جلو يا پشت لباس برش مستقيم از پايين تا نزديكي يقه به وجود آوريد و پارچه هاي توري يا رنگ ديگر كه برش مثلثي دارد به قسمت جلو يا پشت شوميز خود بدوزيد. در ضمن مي توانيد در قسمت هاي پهلو نيز پارچه اضافه كنيد.

اگر قسمت آستين براي شما تنگ شده است مي توانيد برشي را روي استين ايجاد كنيد و پارچه ديگري به آن اضافه كنيد. در ضمن مي توانيد پارچه مورد نظر را از زير بغل اضافه كنيد.

اگر لباس شما در قسمت كمر تنگ تان شده است كه بيشتر در زمان بارداري براي خانم ها اتفاق مي افتد، مي توانند از ايجاد چند برش در قسمت كمر استفاده كنند. لازم به ذكر است كه بايد فاصله برش ها يكسان باشد و بعد پارچه مورد نظر و مثلثي خود را به آن اضافه كنيد.

پوشيدن آن ها در زمان خواب

يكي از روش هاي فوق العاد عجيب براي اين كه چگونه شوميز تنگ را گشاد كنيم، اين است كه در زمان خواب آن را بپوشيم. اين كار موجب كش آمدن پارچه لباس شما ميشود ولي پوشيدن لباس هاي تنگ در زمان خواب ممكن است براي شما كمي ازاردهنده باشد و خيلي از افراد آن را نپسندند.

پس شما بدون نگراني مي توانيد اقدام به خريد شوميز از فروشگاه اينترنتي دريميس يا بقيه مراكز خريد كنيد و اگر تنگ بود يا به مرور زمان تنگ شد آن را با روش هاي گفته شد به راحتي گشاد كنيد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.