براي شوميز چقدر پارچه لازم است؟

معرفي بهترين لباس هاي عروس با جديدترين مد ها

براي شوميز چقدر پارچه لازم است؟

۱۵ بازديد

براي شوميز چقدر پارچه لازم است، اين سوال خيلي از خانم هاي كه به جاي خريد شوميز از مزون آنلاين دريميس يا ديگر مراكز خريد علاقه دارند كه آن را طبق مدل و سليقه خود بدوزند. شوميز از لباس هاي زيبا و مجلسي است كه خانم هاي خوش پوش آن را انتخاب مي كنند و با يك شلوار يا دامن آن را ست مي كنند. در ادامه شما را با اين كه يك شوميز چقد پارچه ميبره، آشنا مي كنيم.

راهنماي خريد پارچه براي دوختن شوميز

بهترين نوع پارچه براي شوميز پارچه هاي لخت است. پارچه هاي لخت زيبايي لباس را گرفته و اعتماد به نفس شما را پايين مي آورد. پارچه هاي مانند حرير از پارچه هاي پرطرفدار براي دوخت آن هستند.

بعضي از افراد براي صرفه جويي در هزينه ها از پارچه هاي نخي استفاده مي كنند. لازم به ذكر است كه براي جلوگيري از آب رفتن لباس قبل از برش دادن، پارچه را آب بكشيد. بعد از خشك شدن حتما لباس را اتو كنيد تا چروك هاي آن به كلي برطرف شود، زيرا وجود چروك روي پارچه موجب مي شود تا اندازه لباس به خوبي و دقيق مشخص و دوخته نشود.

انتخاب زيباترين و جديدترين مدل شوميز 2021

انواع متفاوت اين نوع لباس در بازار موجود است كه ممكن است شما را سردرگم كند. شما براي مشاهده انواع جديد مدل هاي آن مي توانيد از فضاي وب و فروشگاه هاي اينترنتي كمك بگيريد. در اين ميان مزون آنلاين دريميس يكي از مجموعه هاي تخصصي و مراكز فروش بزرگ است كه شيك ترين مدل ها را دارد. شما مي توايند تصوير مدل انتخابي خود را نزد خياط ببريد و در مورد اين كه براي يك شوميز چقدر پارچه لازمه تصميم بگيريد؛ زيرا بعضي از شوميزها داراي آستين هاي خاص است و نيازمند پارچه ها بيشتري است.

شوميز چند متر پارچه ميخاد؟

حال بايد به سوال اصلي پاسخ دهيم كه مقدار پارچه لازم براي دوخت شوميز چقدره؟. اگر شما داراي اندام متناسبي هستيد نبايد دغدغه اي داشته باشيد ولي اگر چاق هستيد بايد از پارچه بيشتري استفاده كنيد. به طور كلي براي دوخت شوميز براي خانم هاي خوش فرم، براي اندازه قد بلوز به يك متر پارچه لازم است و اگر آستين بلند دوست داريد بايد از 60 سانتي متر و اگر به دنبال آستين هاي كوتاه مانند آستين سه ربع هستيد بايد 40 سانتي متر پارچه خريداري منيد.

چند وقتي است شوميزهاي آستين پفي و چين دار جز مدل هاي پرفروش و ترند محسوب مي شود. اگر شما هم به دنبال دوختن پيراهن هاي با اين مدل هستيد بايد پارچه بيشتري استفاده كنيد و براي شما يان سوال پيش بيايد كه براي اين مدل شوميز چقدر پارچه لازم است. بايد گفت شما بايد يك متر پارچه براي آن در نظر بگيريد تا تمام اندازه هاي آن دقيق در بيايد.

خيلي از افراد و خانم ها هستند كه حوصله دوختن لباس و درگيري هاي مانند تهيه پارچه باكيفيت و چند جلسه رفتن پيش خياط را ندارند و ترجيح ميدهند تا يك شوميز ارزان قيمت را بخرند. در اين ميان مزون آنلاين دريميس به عنوان مركز فرشو شوميزهاي شيك و ارزان در سطح وب و به صورت اينترنتي فعاليت گسترده اي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.