خدمات سئو، چگونه باعث افزایش فروش می شود؟

معرفي بهترين لباس هاي عروس با جديدترين مد ها

خدمات سئو، چگونه باعث افزایش فروش می شود؟

۱۲ بازديد

خدمات سئو و تمامی ترفندهای مربوط به بهینه سازی سایت به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای بر اساس جایگاه فعلی سایت شما مشخص میشود.

به گزارش خبرگزاری موج، خدمات سئو و تمامی ترفندهای مربوط به بهینه سازی سایت به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای بر اساس جایگاه فعلی سایت شما مشخص میشود. خدمات SEO با هدف کسب بهترین رتبه و جایگاه در صفحه اول موتورهای جستجوگر مانند گوگل، موجب دیده شدن سایت شما و افزایش فروش میشود.

مفهوم SEO و تاثیر آن بر کسب و کار بر هیچکس پوشیده نیست و اکثر افراد به این موضوع پی برده اند، که به خدمات سئو نیاز دارند و رسیدن به بالاترین رتبه سو سایت، به یک هدف مهم برای آنها تبدیل شده است. اما با این حال معنا و کاربرد سئو و بهینه سازی سایت، انواع خدمات و تعرفه خدمات seo برای بسیاری از افراد واضح نیست.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر SEO هستی تا کار های افزایش بهینه سازی سایت و بالا بردن سایت رتبه در گوگل رو برات با قیمت مناسب و تضمینی انجام بده؛ می تونی از خدمات سئو سایت میموس (https://mimos.ir) استفاده کنی و کسب و کارت رو دگرگون کنی و فروشت رو بالا ببری :)

سئو چیست؟ ( بهترین راه برای دیده شدن سایت)

اگر برای اولین بار است که با کلمه SEO آشنا میشوید، لازم است بدانید که ٍُ[ سایت، اجرای روش هایی هوشمندانه برای افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل است که در نتیجه موجب افزایش بازدید سایت میشود. عوامل زیادی بر سئو و بهینه سازی سایت تاثیر می گذارد که از جمله آنها می توان به کد نویسی، سرعت لود صفحات سایت، ساختار صفحات، طراحی قالب، مشخص کردن کلمات کلیدی، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و… اشاره کرد.

انواع خدمات سئو :

زمانی که شما به یک متخصص SEO و یا یک شرکت سئو مراجعه می کنید؛ آنها در ابتدا سایت شما را از جنبه های مختلف بررسی می کنند و پس از قطعی شدن پروژه سئو، تمامی تکنیک ها و روش های مختلف را به کار می گیرند تا به رتبه مد نظر خود برسید. در ادامه شما را با انواع خدمات بهینه سازی وب سایت آشنا می کنیم.

سئو تکنیکال یا سئو فنی سایت

SEO تکنیکال اولین قدم برای شروع پروژه سئو است. اما اگر بخواهیم نگاه دقیق تری داشته باشیم، نقطه آغاز سئو از زمان طراحی سایت می باشد. به این صورت که اگر طراح سایت مورد نظر شما درمورد سئو فنی اطلاعات کافی داشته و بر این اساس سایت را طراحی کند، باید بگوییم که شروع خیلی خوبی داشته اید. اما با این وجود باز هم یک متخصص بهینه سازی وب سایت باید در اولین مرحله ساختار سایت و کدها را بررسی کند. البته این مرحله خدمات دیگری را هم شامل میشود، که لیست زیر آنها را برشمرده ایم.

  • آنالیز و بررسی سایت و پیدا کردن مشکلات و ارورها
  • بهینه کردن تگ ها و کدهای مربوطه
  • بررسی موارد کلی تر مانند نقشه سایت و فایل txt
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • راه اندازی و یا بهینه سازی نسخه موبایل یا AMP
  • نشانه گذاری سایت با کدهای اسکیما

پس از رعایت کردن تمامی موارد فنی، به جذاب ترین بخش سئو یعنی محتوا می رسیم.

انواع خدمات سئو در میموس

خدمات SEO و بازاریابی محتوایی!

سئو و محتوا نویسی یک رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند، به این صورت که محتواهایی که در سایت قرار می گیرند هم باید بر اساس اصول SEO نوشته شده باشند. اگر می خواهید به عمق ماجرا پی ببرید، باید بگوییم که یک محتوا باید هفت خان که نه ولی باید هفت خان سئو را طی کند تا بتواند مجوز انتشار در سایت را بگیرید. به عنوان دومین مرحله از خدمات بهینه سازی وب سایت موارد گفته شده در لیست زیر انجام میشود :

  1. تحقیق کلمات کلیدی، شناسایی کلمات کلیدی با ارزش، انتخاب کلمات کلیدی هدف
  2. تدوین استراتژی محتوا، تقویم محتوایی و مشخص کردن ساختار محتوا بر اساس کلمات کلیدی
  3. تولید محتوای مستمر بر اساس استراتژی های مشخص شده و با رعایت اصول سئو و onpage (آن پیج : سئو داخلی)
  4. مشخص کردن لینک سازی داخلی
  5. بهینه سازی و یا آپدیت محتواهای قدیمی سایت

لینک سازی؛ اعتبار بخشی به صفحات خودی سایت!

لینک سازی و یا لینک بیلدینگ یکی از مهم ترین بخش های انجام سئو برای سایت میباشد. زیرا اگر استراتژی لینک سازی مناسب نباشد، نباید انتظار بهبود سایت را داشته باشید. در سومین مرحله بررسی بک لینک های فعلی سایت و حذف لینک های شکسته (مخرب)، استراتژی مناسب برای شروع لینک سازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی و تدوین برنامه رپورتاژدهی مطرح میشود.

سئو لوکال یا سئو محلی؛ مشخص کردن موقعیت جغرافیایی برای کاربران!

هدف گوگل همواره نشان دادن بهترین نتایج به کاربران است. به همین جهت حتی می تواند موقعیت جغرافیایی کاربران را از طریق IP تشخیص دهد و برخی از نتایج را از فیلتر مکانی عبور دهد. با این وجود حتی اگر شما یک کسب و کار محلی کوچک هم داشته باشید، باز هم لازم است که اطلاعات مربوط به موقعیت خود را در اختیار گوگل قرار دهید. تمامی خدماتی که در این زمینه انجام میشود، سئولوکال و یا سئو محلی نام دارد. البته شاید هم برایتان جالب باشد که وقتی هتل های سنتی شهر یزد را سرچ می کنید تمامی هتل ها با موقعیت مکانی و اطلاعات کامل به شما نمایش داده میشود. این چندمین مرحله از SEO بود؟ درست است سومین مرحله شامل ثبت موقعیت در نقشه گوگل، هدف گذاری و استفاده از عبارت های محلی در سایت و بررسی نظرات کاربران می باشد.

از کجا بفهمم کدام خدمات سئو برای سایت من مناسب است؟

پاسخ این سوال به کسب و کار شما و شرایط فعلی سایتتان بستگی دارد. شاید برخی از موارد گفته شده در قسمت بالا مانند سئوتکنیکال برای تمامی سایت ها مشترک است، اما لزوما همه سایت ها به سئو محلی نیازی ندارند. متخصص  SEO با ذره بین خود نگاه دقیق تری به سایت شما می اندازد و تمامی موارد مورد نیاز را به شما اطلاع می دهد.

هزینه خدمات سئو؛ بها رسیدن به صفحه اول گوگل!

هزینه خدمات سئو

از همه توضیحات مربوط به شرح خدمات سئو که بگذریم، یکی از اصلی ترین فاکتورها درمورد پروژه های سئو، نرخ خدمات بهینه سازی سایت است. البته این موضوع هم همانند موضوعات دیگر به موارد مختلفی از جمله نوع و سطح پلن های SEO، میزان رقابت در کلمات کلیدی، قیمت سئو کلمات کلیدی، بازه زمانی و میزان ترافیک درخواستی بستگی دارد. پس با این حال نمی توان یک قیمت ثابتی را به عنوان هزینه خدمات سئو مشخص کرد. پس برای محاسبه هزینه SEO سایت وردپرس لازم است که یک آنالیز کلی بر روی سایت شما انجام شود.

بهترین خدمات سئو در بهترین شرکت SEO!

اگر به دنبال یک شرکت معتبر SEO هستی تا کار های افزایش بهینه سازی سایت و بالا بردن سایت رتبه در گوگل رو برات با قیمت مناسب و تضمینی انجام بده؛ می تونی از خدمات سئو سایت میموس (https://mimos.ir/) استفاده کنی و کسب و کارت رو دگرگون کنی و فروشت رو بالا ببری :)

احتمالا تا اینجای محتوا به درک کلی از خدمات بهینه سازی سایت رسیده اید. اما بهتر است بدانید که مهم ترین موضوع برای انتخاب بهترین خدمات SEO، انتخاب بهترین شرکت سئو سایت از میان شرکت های SEO است که متاسفانه و یا خوشبختانه تعداد شرکتهای موفق در زمینه بهینه سازی سایت روند افزایشی دارد و این خود باعث سردرگمی افراد زیادی میشود که می خواهند با خرید سئو برای سایت، برند کسب و کار خود را به افراد زیادی معرفی کنند و به مرور زمان شاهد افزایش فروش محصولات و یا خدمات خود باشند. اما اگر بخواهیم بهترین شرکت  SEO در ایران را به شما معرفی کنیم، بی شک شرکت دیجیتال مارکتینگ میموس خواهد بود؛ زیرا مجموعه میموس با تشکیل تیم سئوکاران حرفه ای و کاربلد توانسته است با ارائه سئو سایت تضمینی، جایگاه وب سایت های زیادی را در گوگل ارتقا دهد و موجب افزایش فروش و رضایت کارفرما های بسیاری شود.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.