لباس عروس بچه گانه از كجا بخرم؟ (معرفي مزون دريميس)

معرفي بهترين لباس هاي عروس با جديدترين مد ها

لباس عروس بچه گانه از كجا بخرم؟ (معرفي مزون دريميس)

۲۳ بازديد

خيلي از كودكان با مشاهده مدل هاي گوناگون لباس عروس دوست دارند لباس عروس بچه گانه جديد را خريداري كنند. خيلي از والدين به دليل اين كه اين نوع لباس كاربري محدوي دارد، از خريد آن صرف نظر مي كنند؛ ولي اگر شما بخواهيد كه به سليقه كودك خود احترام بگذاريد بايد بدانيد كه لباس عروس نزديك ترين و زيباترين لباس به روحيه كودك شما است.

 

بيشتر دختران جوان با توجه به سليقه و روحيه شان، در سن كودكي علاقه زيادي به پوشيدن لباس عروس پرنسسي با دامن پفي دارند. اين مسئله ريشه در ظرافت دخترانه آن ها دارد. اما مسئله مهم براي والدين اين است كه لباس عروس بچه گانه ارزان از كجا بخرم. در ادامه اين مطلب شما را با بزرگ ترين توليد و بورس لباس عروس بچه گانه آشنا مي كنيم.

 

اگر قصد خريد انواع لباس عروس زنانه و بچه گانه داريد؛ مي توانيد به وب سايت مزون آنلاين دريميس به آدرس (https://dreamiss.ir/لباس-عروس) جهت خريد اينترنتي لباس عروس با قيمت ارزان اقدام كنيد.

 

لباس عروس بچه گانه رنگي يا سفيد؟

در حالت كلي رنگ لباسي كه كودك آن را دوست داشته باشد و براي اين كه در هرمراسمي آن را بپوشد، كمي دشوار است. اما رنگ سفيد براي كودكان الهام بخش بوده و از اين رو بيشتر آن ها رنگ لباس عروس بچگانه را سفيد و رنگ روشن انتخاب مي كنند.

 

به طور كلي رنگ سفيد به عصر ويكتوريا برمي گردد و از همان موقع انتخاب كردن رنگ سفيد براي مراسم عروسي مرسوم شد. لازم به ذكر است كه انتخاب رنگ لباس عروس تاثير مستقيمي بر احساسات و روحيه كودكان دارد. در اين ميان مزون آنلاين دريميس به عنوان يكي از بزرگترين كانال لباس عروس بچه گانه، داراي بيشترين مدل و تنوع در پيراهن عروس هاي سفيد و با رنگ روشن است.

 

بهترين جنس لباس عروس بچه گانه شيك

امروزه با توجه به گستردگي دنياي مد و پوشاك، افراد براي انتخاب لباس داراي محدوديت نيستند. همين امر در اتخاب لباس براي كودكان نيز وجود دارد و شما با كمي گشتن در بازار يا فروشگاه هاي اينترنتي مي توانيد انواع لباس عروس حرير، ساتن، پنبه اي و ... را به راحتي خريداري كنيد. در خيلي از موارد لباس هاي كودكان از لحاظ جنس مانند لباس عروس بزرگسال است و در آن ها نيز از دانتل و گيپور استفاده مي كنند. در ادامع توضيح مختصري در مورد انواع لباس عروس با پارچه هاي مختلف مي دهيم.

 

لباس عروس بچه گانه ساتن

ساتن معمولا داراي بافت نرم، ليز و لطيفي مي باشد. اين نوع ساده تر از مدل هاي ديگر است. شما با استفاده از يك پاپيون يا انواع سنگ دوزي ها و مرواريد آن را زيباتر كنيد. بهتر است بدانيد كه اين نوع پارچه امكان تبادل هوا را ندارد و موجب تعرق زياد مي شود.

 

لباس عروس بچه گانه,خريد لباس عروس بچه گانه,لباس عروس دخترانه

لباس عروس دخترانه

 

لباس عروس نخي بچگانه

لباس هاي نخي پنبه اي تبادل هواي بهتري دارد و موجب حساسيت كودك شما نمي شود. از اين رو براي كودكان زير دو سال مناسب است. در ضمن شستشوي اين نوع راحت از بقيه است.

 

لباس عروس بچه گانه حرير

اين نوع پارچه يكي از پرطرفدارترين ورايج ترني مي باشد. جنس الياف آن از پنبه مي باشد و داريا بافت ساده اي است از اين رو براي كودكان حساسيت زا نبوده و مشكلي به وجود نمي آورد. در بافت حرير از ابريشم طبيعي يا مصنوعي استفاده مي شود. استفاده از ابريشم باعث مي شود تا پارچه سبك و لطيف شود. در ضمن اين جنس داراي وزن سبك تري نسبت به بقيه انواع مي باشد.

 

نحوه ي انتخاب لباس عروس بچگانه

براي انتخاب پيراهن عروس براي دختر بچه خود توجه زيادي كنيد، اگر دختر شما به عنوان ساقدوش عروس باشد، به آن توجه زيادي كنيد. زيرا او در كنار عروس قرار مي گيرد ودر مركز توجه است. جداي توجه به جنس و رنگ لباس عروس بچه گانه بايد موارد ديگري را نيز در نظر بگيريد كه در ادامه شما را با آن آشنا مي كنيم.

 

در نظر گرفتن فصل عروسي

كودك شما با هر عنواني كه بخواهد در مراسم حاضر شود، از يك مهمان عادي تا ساقدوش باشد، بايد لباسي متناسب با فصل مراسم را انتخاب كند. اگر مراسم در فصل گرم سال برگزار مي شود بايد لباس عروس آستين حلقه اي، كوتاه و از جنس خنك انتخاب كرده و آن را با كفش عروسكي و صندل دخترانه بپوشد. در صورتي كه مراسم در فصل سرد سال باشد، بايد آن را با يك ژاكت، شنل و جوراب شلواري بپوشد تا سرما نخورد.

 

دقت نكردن به سايز لباس

درست است كه در زمان خريدن لباس بايد به سايز توجه كر. اما براي كودكان اين موضوع كاملا برعكس بوده و بايد بدانيد كه قرار است او يك لباس عروس كوچولو بپوشد پس نياز نيست كه زياد جذب بدنش باشد. اگر شما لباس عروس بچه گانه را انتخاب كرديد كه كمي به تن كودك شما گشاد باشد، هيچ اشكالي ندارد. در ضمن اين را در نظر بگيريد كه بچه ها خيلي سريع رشد خواهند كرد؛ پس اگر قرار است از شش ماه بعد براي آن لباس تهيه كنيد، چند سايز بزرگ تر بخريد.

منبع : 

لباس عروس بچه گانه از كجا بخرم؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.