چگونه كفش مجلسي تنگ را گشاد كنيم

معرفي بهترين لباس هاي عروس با جديدترين مد ها

چگونه كفش مجلسي تنگ را گشاد كنيم

۲۲ بازديد

چگونه كفش مجلسي تنگ را گشاد كنيم

همانطور كه ميدانيد كفش مجلسي را در مراسم هاي رسمي به پا مي كنند. از اين رو از آن فقط براي چند ساعت د يك مراسم خاص استفاده مي شود و طراحان كفش به تزئينات آن بيشتر از راحتي آن توجه مي كنند. شما براي خريد لباس مجلسي نبايد به هيچ وجه تحت تاثير ظاهر كفش قرار بگيريد؛ زيرا كفش نامناسب آسيب هاي جدي به كمر شما وارد مي كند.

بهترين زمان براي خريد كفش بعد از ظهرهاست و ممكن است سايز پاي شما در با مدل انتخابي تان متفاوت است. در ادامه اين مطلب در مورد نشانه هاي كفش تنگ، كفش پنجه تنگ، راه هاي نرم شدن و گشاد كردن كفش و ... صحبت مي كنيم.

روش هاي گشاد كردن كفش مجلسي تنگ

ممكن است شما كفشي مجلسي بخريد كه بعد از مدتي به هر دليلي تنگ شود يا ممكن است در زمان خريد عجله كرده و كفش تنگي را انتخاب كنيد. يكي از نشانه كفش تنگ اين است كه پنجه پاها در آن راحت نيست و شما را اذيت مي كند. اصلا جاي نگراني نيست شما با چند راه حل ساده مي توانيد كفش مجلسي تنگ را گشاد كنيد. در ادامه در مورد راه هاي نرم شدن كفش توضيح داده ايم.

سيب زميني

شما از اين روش زماني استفاده كنيدكه كفش پنجه تنگ را خريداري كرديد و مي خواهيد قسمت جلويي آن را گشاد كنيد. شما بايد يك سيب زميني با ابعاد مناسب به طوي كه با كمي فشار به داخل كفش برود را انتخاب كنيد. سيب زميني را به مدت يك شب تا صبح داخل كفش قرار دهيد. از مزاياي ديگر سيب زميني براي كفش تنگ اين است كه سيب زميني بوي نامطبوع كفش را از بين مي برد.

دستگاه قالب گشاد كن كفش

زماني شما بايد از اين روش استفاده كنيد كه روش هاي خانگي براي شما موثر نبوده است. كفاشان وسيله مانند نوعي قالب چوبي را داخل كفش قرار مي دهند تا متناسب با حجم قالب گشاد شود. براي گرفتن نتيجه بهتر از قالب كفش بايد از الكل نيز استفاده كرد.

روزنامه خيس

اگر شما در تمام قسمت هاي كفش مجلسي احساس تنگي مي منيد مس توانيد از اين روش استفاده كنيد. تعدادي روزنامه را خيس كرده و داخل كفش قرار دهيد البتع توجه كنيد ظاهر كفش آسيب نبيند. سپس اجازه دهيد تا كفش و روزنامه ها خشكشود. شما براي گرفتن نتيجه بهتر مي توانيد آن را داخل فريزر قرار دهيد.

جوراب حوله اي

شما با پوشيدن جوراب حوله اي موجب گرم شدن كفش مجلسي مي شويد و پا درست متناسب با قالب پا گشاد مي شود و ديگر نگران اين كه چگونه كفش مجلسي تنگ را گشاد كنيم، نباشيد.

سشوار

حرارت و گرما روند گشاد شدن و نرم شدن كفش را تسريع مي بخشد. شما در اين روش بايد كفش مجلسي خود را بپوشيد و با استفاده از سشوار در درجه حرارت متوسط تمام قسمت هاي كفش را در معرض حرارت قرار دهيد. شما نيز همزمان با حركت سشوار بايد انگشتان پاي خود را حركت دهيد تا پا متناسب با قالب كفش تغيير كنيد.

الكل و وازلين

با توجه به اين كه كفش مجلسي چرمي نيازمند مراقبت بيشتري است و ممكن است خيلي از افراد با اين سوال روبرو باشند كه ايا كفش چرمي جا باز ميكند، روبرو شوند. مي توان گفت شما براي جلوگيري از اسيب به رويه چرم كفش مي توانيد از مخلوط الكل و وازلين استفاده كنيد. در اين روش شما بايد سطح خارجي كفش را با الكل مرطوب كرده و بعد از خشك شدن الكل از وازلين براي روي سطح حارجي كفش استفاده كنيد و اجازه دهيد تا به مدت يك شب تا صبح بماند سپس وازلين اضافه را از روش كفش پاك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.