مزون لباس عروس

معرفي بهترين لباس هاي عروس با جديدترين مد ها

چگونه شوميز تنگ را گشاد كنيم؟

۲۲ بازديد

چگونه شوميز تنگ را گشاد كنيم، مي تواند سوال خيلي از افراي باشد كه بعد از خريد شوميز متوجه مي شوند تنگ شان است يا به دليل چاق شدن ديگه لباس تان اندازه شما نيست. در بعضي از موارد نيز ممكن است به دليل شستشوي نادرست لباس و حساس بودن پارچه آن لباس تان تنگ شود. اصلا جاي نگراني نيست با روش هاي كه در اين مطلب به شما مي گوييم، شما مي توانيد شوميز خود را گشاد كنيد.

روش هاي گشاد كردن شوميز تنگ

همانطور كه گفته شد دلايل متعددي وجود دارد كه لباس شما تنگ تان شود، ولي شما به راحتي مي توانيد با اين شيوه ها آن ها را متناسب اندام خود كنيد.

استفاده از آب ولرم براي شستشو

لازم به ذكر است كه براي سشتن لباس هاي تنگ اصلا از آب داغ استفاده نكنيد؛ زيرا آب داغ موجب تنگ شدن بيشتر لباس تان مي شود. بهتر است از آب سرد و ولرم براي شستن لباس تان استفاده كنيد. براي خشك كردن آن از خشك كن برقي استفاده نكنيد و آن را به بند آويزان كنيد.

نحوه شستشوي شوميز تنگ

يكي از راه ها براي گشاد كردن شوميز تنگ، روش شستشوي آن است. بهتر از دور متوسط ماشين لباسشويي براي شستن آن ها استفاده كنيد. دور تند به بافت لباس اسيب جدي مي زند. همچنين شستن با دست به صورت معمولي و با مواد شوينده معمولي مي تواند مثمر ثمر باشد.

گشاد كردن شوميز تنگ با استفاده از ترفندهاي خياطي

در بعضي ازموارد ممكن است فقط قسمتي از پيراهن براي شما تنگ شود. ترفندهاي خاصي براي گشا كردن هر قسمت وجود دارد. اگر لباس در قسمت سينه و كمر تنگ شده است مي توانيد با توجه به ميزاني كه مي خواهيد در قسمت جلو يا پشت لباس برش مستقيم از پايين تا نزديكي يقه به وجود آوريد و پارچه هاي توري يا رنگ ديگر كه برش مثلثي دارد به قسمت جلو يا پشت شوميز خود بدوزيد. در ضمن مي توانيد در قسمت هاي پهلو نيز پارچه اضافه كنيد.

اگر قسمت آستين براي شما تنگ شده است مي توانيد برشي را روي استين ايجاد كنيد و پارچه ديگري به آن اضافه كنيد. در ضمن مي توانيد پارچه مورد نظر را از زير بغل اضافه كنيد.

اگر لباس شما در قسمت كمر تنگ تان شده است كه بيشتر در زمان بارداري براي خانم ها اتفاق مي افتد، مي توانند از ايجاد چند برش در قسمت كمر استفاده كنند. لازم به ذكر است كه بايد فاصله برش ها يكسان باشد و بعد پارچه مورد نظر و مثلثي خود را به آن اضافه كنيد.

پوشيدن آن ها در زمان خواب

يكي از روش هاي فوق العاد عجيب براي اين كه چگونه شوميز تنگ را گشاد كنيم، اين است كه در زمان خواب آن را بپوشيم. اين كار موجب كش آمدن پارچه لباس شما ميشود ولي پوشيدن لباس هاي تنگ در زمان خواب ممكن است براي شما كمي ازاردهنده باشد و خيلي از افراد آن را نپسندند.

پس شما بدون نگراني مي توانيد اقدام به خريد شوميز از فروشگاه اينترنتي دريميس يا بقيه مراكز خريد كنيد و اگر تنگ بود يا به مرور زمان تنگ شد آن را با روش هاي گفته شد به راحتي گشاد كنيد.

 

 

براي شوميز چقدر پارچه لازم است؟

۱۴ بازديد

براي شوميز چقدر پارچه لازم است، اين سوال خيلي از خانم هاي كه به جاي خريد شوميز از مزون آنلاين دريميس يا ديگر مراكز خريد علاقه دارند كه آن را طبق مدل و سليقه خود بدوزند. شوميز از لباس هاي زيبا و مجلسي است كه خانم هاي خوش پوش آن را انتخاب مي كنند و با يك شلوار يا دامن آن را ست مي كنند. در ادامه شما را با اين كه يك شوميز چقد پارچه ميبره، آشنا مي كنيم.

راهنماي خريد پارچه براي دوختن شوميز

بهترين نوع پارچه براي شوميز پارچه هاي لخت است. پارچه هاي لخت زيبايي لباس را گرفته و اعتماد به نفس شما را پايين مي آورد. پارچه هاي مانند حرير از پارچه هاي پرطرفدار براي دوخت آن هستند.

بعضي از افراد براي صرفه جويي در هزينه ها از پارچه هاي نخي استفاده مي كنند. لازم به ذكر است كه براي جلوگيري از آب رفتن لباس قبل از برش دادن، پارچه را آب بكشيد. بعد از خشك شدن حتما لباس را اتو كنيد تا چروك هاي آن به كلي برطرف شود، زيرا وجود چروك روي پارچه موجب مي شود تا اندازه لباس به خوبي و دقيق مشخص و دوخته نشود.

انتخاب زيباترين و جديدترين مدل شوميز 2021

انواع متفاوت اين نوع لباس در بازار موجود است كه ممكن است شما را سردرگم كند. شما براي مشاهده انواع جديد مدل هاي آن مي توانيد از فضاي وب و فروشگاه هاي اينترنتي كمك بگيريد. در اين ميان مزون آنلاين دريميس يكي از مجموعه هاي تخصصي و مراكز فروش بزرگ است كه شيك ترين مدل ها را دارد. شما مي توايند تصوير مدل انتخابي خود را نزد خياط ببريد و در مورد اين كه براي يك شوميز چقدر پارچه لازمه تصميم بگيريد؛ زيرا بعضي از شوميزها داراي آستين هاي خاص است و نيازمند پارچه ها بيشتري است.

شوميز چند متر پارچه ميخاد؟

حال بايد به سوال اصلي پاسخ دهيم كه مقدار پارچه لازم براي دوخت شوميز چقدره؟. اگر شما داراي اندام متناسبي هستيد نبايد دغدغه اي داشته باشيد ولي اگر چاق هستيد بايد از پارچه بيشتري استفاده كنيد. به طور كلي براي دوخت شوميز براي خانم هاي خوش فرم، براي اندازه قد بلوز به يك متر پارچه لازم است و اگر آستين بلند دوست داريد بايد از 60 سانتي متر و اگر به دنبال آستين هاي كوتاه مانند آستين سه ربع هستيد بايد 40 سانتي متر پارچه خريداري منيد.

چند وقتي است شوميزهاي آستين پفي و چين دار جز مدل هاي پرفروش و ترند محسوب مي شود. اگر شما هم به دنبال دوختن پيراهن هاي با اين مدل هستيد بايد پارچه بيشتري استفاده كنيد و براي شما يان سوال پيش بيايد كه براي اين مدل شوميز چقدر پارچه لازم است. بايد گفت شما بايد يك متر پارچه براي آن در نظر بگيريد تا تمام اندازه هاي آن دقيق در بيايد.

خيلي از افراد و خانم ها هستند كه حوصله دوختن لباس و درگيري هاي مانند تهيه پارچه باكيفيت و چند جلسه رفتن پيش خياط را ندارند و ترجيح ميدهند تا يك شوميز ارزان قيمت را بخرند. در اين ميان مزون آنلاين دريميس به عنوان مركز فرشو شوميزهاي شيك و ارزان در سطح وب و به صورت اينترنتي فعاليت گسترده اي دارد.

به روزترين لباس عروس دنيا

۱۱ بازديد

به روزترين لباس عروس دنيا: خيلي از نوعروسان كه در آستانه گرفتن مراسم عروسي خود هستند به فكر انتخاب و خريد زيباترين لباس عروس دنيا مي باشند تا در خاص ترين شب زندگي شان جذاب باشند. امروزه جديدترين مدل لباس عروس 2021در مدل هاي متنوع در بازار موجود است كه شما مي توانيد با توجه به قيمت لباس عروس فرم اندام خود به روزترين لباس عروس ايراني و دنيا را انتخاب كنيد. در ادامه شما را لباس عروس هاي خاص و ديدني آشنا مي كنيم.

عجيب ترين لباس عروس دنيا

به طور كلي لباس هاي عجيب و خاص جز لباس هاي هستند كه در دوخت آن ها از پارچه و متريالي ويژه استفاده مي كنند. قيمت اين نوع پارچه ها بالاست و براي تزئينات آن ها از سنگ هاي گران قيمت استفاده مي كنند. از طرفداران اين نوع لباس ها معمولا سلبريتي ها و افراد مشهور مي باشند كه به دنبال به روزترين لباس عروس دنيا مي باشند و قيمت لباس عروس براي آن ها اهميتي ندارد.

به روزترين لباس عروس ايراني

اگر شما به دنبال اين هستيد كه شيك ترين عروس دنيا باشيد بايد به دنبال زيباترين لباس عروس دنيا و ايراني باشيد. معمولا عروس خانم هاي ايراني براساس عرف به دنبال لباس هاي پوشيده مانند مدل لباس عروس آستين دار مي باشند. البته لازم به ذكر است كه شما در زمان انتخاب و خردي لباس عروس خود بايد اولين معيار خود را اندام و استايل شخصي تان در نظر بگيريد. در بعضي از مواقع ممكن است كه شما ساده ترين لباس را بپوشيد اما جلوه اي زيبا در اندام شما داشته باشد.

گران قيمت ترين لباس عروس دنيا

از گران قيمت ترين لباس عروس تاريخ كه جز به روزترين لباس عروس دنيا نيز مي باشد مي توان به لباس عروس الماس اشاره كرد. روي اين لباس 150 قيراط الماس دوخته شده است كه براي شوي در سال 2006 طراحي شد. خياط اين نوع اثر ماندگار شخصي به نام مارتين كتز بوده است. اين لباس عروس جديد در كاليفرنيا دوخته شده است و در فشن شوي دبي به نمايش گذاشته شد. اين لباس را هنوز كسي توانايي پرداخت هزينه آن را نداشته است و در موزه مانده است. قيمت لباس عروس الماس حدود 12 ميليون دلار است.

راهنماي خريد و انتخاب به روزترين لباس عروس دنيا

 قبل از انتخاب و خريد هر مدل لباس عروسي بايد به فرم اندام خود توجه كنيد. به عنوان مثال مدل لباس عروس پرنسسي و پف دار به تمامي فرم بدن و استايلي نمي آيد. اين مدل لباس را بهتر است افرادي با بالاتنه چاق استفاده كنند.

جداي از فرم اندام بايد به قيمت لباس عروس نيز توجه كنيد تا بتوانيد خريدي مطابق با بودجه خود داشته باشيد. امروزه طراحان لباس در كوشش هستند تا خاص ترين و جديدترين مدل لباس عروس 2021 را طراحي و به بازار عرضه كنند. شما براي مشاهده به روزترين لباس عروس ايراني و دنيا مي توانيد به فروشگاه اينترنتي مزون آنلاين دريميس  به عنوان " مرجع مزون هاي آنلاين " مراجعه كنيد. اين مجموعه شما را در زمينه خريد لباس عروس جديد 2021 ارزان قيمت راهنمايي مي كند.

آيا دوخت لباس عروس سخت است؟

۱۵ بازديد

آيا دوخت لباس عروس سخت است : اين سوال خيلي از افرادي است كه مي خواهند وارد عرصه دوخت لباس عروس شوند. از ديگر سوال هاي كه شايد براي اين دسته از افراد پيش بيايد شامل اين موارد است كه درامد مزون لباس عروس و سفره عقد و هزينه دوخت لباس عروس چقدر است؟. در ادامه از اين مطلب به اين دسته از سوالات پاسخ مي دهيم.

آموزش دوخت لباس عروس

براي ه دختر خانمي پوشيدن لباس عروس بسيار دلنشين است و دوست دارند در خاطره انگيزترين مراسم زندگيشان مانند فرشته اي بدرخشند. بدون شك براي اينكه هزينه دوخت لباس عروس پايين بيايد مي تواند اقدام به آموزش و يادگيري دوخت اين لباس كنيد. در شرايط كنوني كرونا مي توانيد آموزش مجازي دوخت لباس عروس را در فضاي وب دنبال كنيد.

در اين نوع كلاس هاي آموزش دوخت لباس عروس افراد توانايي الگوسازي و دوخت كليه مدل هاي جديد را پيدا مي كنند. اين نوع آموزش داراي دو مرحله است كه در مرحله اول به صورت مبتدي دوخت لباس عروس را آموزش مي بينند و در مرحله دوم به صورت حرفه اي كار و تزئينات روي لباس عروس را آموزش مي بينند.

درآمد مزون لباس عروس

بسياري از افراد درآمد مزون عروس را با سود 40 تا 50 درصدي تخمين مي زنند. با توجه به اين كه دوخت لباس عروس از پردرآمدترين حرفه ها در خياطي است. حالا با توجه به درآمد خوب اين حرفه مي توان سوال آيا دوخت لباس عروس سخت است را اين گونه جواب داد كه با توجه به سود 50 درصدي اين نوع كسب و كار مي توان سختي آن را قبول كرد.

امروزه خيلي از عروس هاي خوش پوش به دنبال پيدا كردن مدلي هستند كه خاص و شيك باشند. از اين رو به دنبال دوخت يا خريد لباس عروس از مزون هاي معتبر مانند مزون آنلاين دريميس به عنوان مرجع مزون هاي آنلاين هستند. عواملي وجود دارد كه روي قيمت دوخت لباس عروس تاثيرگذار است. از اين عوامل مي توان به موارد زير اشاره كرد:

مدل لباس عروس

پارچه لباس عروس

خريد پارچه به صورت جداگانه

راه اندازي و وسايل مزون

اولين كار اين است كه شما مجوز لازم را از اتحاديه پوشاك شهرتان بگيريد تا از اين طريق بتوانيد اعتماد مشتري خود را جلب كنيد. بعد از گرفتن مجوز بايد به دنبال يك مكان با مقدار متراژ مناسب باشيد. از وسايل مورد نياز براي يك مزون شامل چرخ خياطي، چرخ زيگزاك دوز، چرخ گلدوزي، اتوي پرس و بخار، قيچي برقي و ميز خياطي است. البته لازم به ذكر است كه قيمت هر كدام از اين موارد بر قيمت دوخت لباس عروس مي تواند موثر باشد. در ضمن درامد مزون لباس عروس و سفره عقد با توجه به قيمت پارچه و وسايل تزئيني متغيير مي باشد. البته آن جايي كه مزون داران اين نوع وسايل را به صورت فله اي خريداري مي كنند قيمت پايين تري براي آن ها دارد.

در آخر در پاسخ به اين سوال كه آيا دوخت لباس عروس سخت است، بايد گفت اگر چه دوخت اين لباس نياز به مهارت و گذاراندن دوره هاي آموزش دوخت لباس عروس دارد؛ ولي با توجه به سود 50 درصدي و درآمد مزون لباس عروس مي توان با قبول كردن هزينه دوخت لباس عروس مي توان از خريد لباس عروس صرف نظر كرد و اقدام به دوخت آن كرد.

چند مدل كيف مجلسي دخترانه

۱۶ بازديد

چند مدل كيف مجلسي دخترانه: براي انتخاب مدل كيف دخترانه بايد به تيپ و استايل خود توجه كنيد. به عنوان مثال اگ شما فردي هستيد كه به داراي تيپ اسپرتي هستيد بايد مدل كيف دخترانه اسپرت را انتخاب كنيد. اما اگر شما دراراي ظاهري و استايل رسمي هستيد بايد كيف مجلسي مشكي و دخترانه بخريد. البته لازم به ذكر است براي خريد هر نوع بايد به سن و اندام خود توجه كنيد.

اگر شما دراي اندام لاغري هستيد بهتر است كه از كيف هاي اسپرت كوچك استفاده كنيد و اگر دختر خانمي هستيد كه داراي اندام درشتي مي باشيد بهتر است از كيف هاي بزرگ يا متوسط استفاده كنيد. براي ست كردن رنگ كيف مجلسي دخترانه جديد با  لباس مجلسي تان بهتر است رنگ كيف چند درجه تيره تر از لباستان باشد. در ادامه شما را با چند مدل كيف مجلسي دخترانه 2021 آشنا مي كنيم.

مدل كيف مجلسي دخترانه كلاسيك

اين مدل داراي بندي بلند است كه مي توانيد اندازه دلخواه آن را خودتان تنظيم كنيد. براي باز كردن كيف فقط كافي است كه لايه رويي آن را باز كنيد و به دو صورت قفلي و زيپي موجود است.

مدل كيف چرم دخترانه

چرم قابليت ست كردن با انواع استايل ها را  دارد و داراي نرمي و انعطاف پذيري بالا و ماندگاري فوق العاده اي است. افرا خاص پسند و ساده پسند اين نوع كيف را انتخاب مي كنند. اگر لباس مجلسي شما پر زرق و برق است بهتر است از اين مدل كيف مجلسي دخترانه جديد استفاده كنيد.

كيف دستي دخترانه

اين مدل مناسب افرادي است كه قصد اين را ندارند كه وسايل زيادي را در مهماني همراه خود داشته باشند. اين وسايل ضروري شامل كليدها، كارت هاي بانكي و شناسايي، مقداري پول نقد و تعدادي از لوازم آرايشي اصلي مانند رژ لب مي باشد.

مدل كيف دخترانه پارچه اي

شما مي توانيد ار اين كيف سبك در فصول گرم سال استفاده كنيد و اگر قصد حمل وسايل زيادي را دريد اين مدل بسيار كاربردي است.

راهنماي ست كردن مدل كيف مجلسي دخترانه با بقيه اجزاي استايل تان

براي ست كردن رنگ كيف با لباس تان بهتر است از رنگ هاي خنثي براي كيف تان استفاده كنيد. كيف مجلسي مشكي قابليت ست شدن با انواع رنگ ها را دارد. ست كردن زماني سخت مي شود كه شما داراي جزئيات زيادي در استايل تان باشيد. مثلا اگر در لباس تان مرواريد، پولك و پوشش براق باشد بهتر است از كيف هاي استفاده كنيد كه داراي رويه هاي پولك دوزي و مرواريد دوزي باشد.

خريد اينترنتي چند مدل كيف مجلسي دخترانه جديد

كيف ها از دو جنس چرم (طبيعي و مصنوعي) و جير توليد مي شود. براي انتخاب رنگ و مدل كيف مجلسي دخترانه جديد بهتر است به استايل و بقيه اجزاي استايل تان توجه كنيد. شما براي مشاهده عكس كيف دخترانه مي توانيد به سايت هاي معتبر فروش كيف مجلسي دخترانه و زنانه در فضاي وب مراجعه كنيد. در اين ميان مزون آنلاين دريميس به عنوان مركز فروش كيف مجلسي دخترانه و زنانه فعاليت گسترده اي دارد. در ضمن شما مي توانيد محصول انتخابي خود را به صورت اينترنتي با مناسب ترن قيمت بخريد.

 

از كجا لباس عروس اجاره كنم؟ |كرايه لباس عروس چقدر است؟

۱۶ بازديد

از كجا لباس عروس اجاره كنم ؟ اين پرسش تعداد زيادي از عروس خانم هاست كه قصد دارند تا مي توانند در هزينه هاي عروسي خود صرفه جويي كنند ولي لباس عروس مطابق با سليقه خود داشته باشند. براي اجاره لباس عروس ارزان و با قيمت مناسب در تهران مي توانيد به مزون هاي دوخت لباس عروس نيز مراجعه كنيد.

شما مي توانيد با سفارش دوخت لباس عروس و فروش لباس عروس تان بعد از مراسم از طريق اين نوع مزون ها هزينه هاي خود را به طور چشمگيري كاهش دهيد. اما شايد سوال خيلي از افراد اين باشد كه كرايه لباس عروس چقدر است؟، كرايه لباس تن پوش اول چقدر است؟ و يا اينكه شرايط اجاره لباس عروس چيست؟، در ادامه اين مطلب پاسخ اين نوع سوالات را در اختيار شما قرار مي دهيم.

مزايا و معايب اجاره لباس عروس

بعضي از معايب كرايه لباس عروس شامل موارد زير است:

  • در صورت تغييراتي مانند پارگي در لباس عروس، ايجاد لك روي آن شما با هزينه اي را من باب خسارت بدهيد.
  • شما براي كرايه لباس عروس محدوديت زماني داريد و در زمان مقرر بايد آن را تحويل مزون دهيد.
  • شما اجازه ايجاد تغييرات در جزئيات لباس را نداريد و فقط مي توانيد سايز آن را با اجازه صاحب مزون تغيير دهيد.

برخي از مزاياي آن به قرار زير است:

  • اجاره لباس عروس ارزان موجب صرفه جويي در هزينه ها مي شود و مقرون به صرفه بودن است. شما مي توانيد به راحتي لباس زيبا و شيكي را كه در نظر داريد ولي هزينه خريد آن را نداريد با قيمت پايين تري اجاره كنيد.در جواب سوال كرايه لباس عروس چقدر است؟، بايد پاسخ داد كه كرايه لباس عروس تن پوش اول با تن پوش چندم بودن متفاوت و گران تر است و همچنين با توجه به طرح لباس متغيير است.
  • نيازي به نگهداري و اشغال فضاي زيادي و تقبل كردن هزينه اي براي شستشو ندارد.
  • نگران و استرس در مورد چين و چروك شدن لباس يا كثيف شدن لباس عروس به درب آرايشگاه را ندارد؛ چون خود مزون داران اين كار را به روش اصولي انجام مي دهند. البته شرايط اجاره لباس عروس بسته به نوع مزون شما متفاوت خواهد بود.

شرايط اجاره لباس عروس

اگر شما تصميم گرفتيد كه لباس عروس خود را كرايه كنيد بايد موارد زير را در نظر بگيريد:

  • به نوافق رسيدن د مورد هزينه كرايه اكسسوري هاي لباس عروس
  • بررسي كامل لباس قبل از تحويل گرفتن در مورد پارگي و لك روي آن
  • آشنايي كامل در مورد نگهداري لباس براي كاهش هزينه هاي خسارت
  • ممنوع بودن تغيير در لباس عروس بدون هماهنگي با مزون
  • اقدام كردن قبل از چند ماه به مراسم
  • پرداخت هزشنه بيشتر براي كرايه لباس عروس تن پوش اول
  • به توافق رسيدن در مورد هزينه خشكشويي
  • ده دقيقه لباس عروس را در زمان پرو به تن داشته باشيد تا در مورد اندازه آن و متناسب بودن آن با اندام تان
  • به همراه داشتن اكسسوري ها و زيورآلات براي ايجاد هماهنگي با لباس عروس

لباس عروس را از كجا اجاره كنيم؟

اگر شما سبك و سنگين كرده ايد و به اين نتيجه رسيده ايد كه كرايه لباس عروس كار منطقي تر و مقرون به صرفه تري است؛ حالا بايد با يان موضوع رو برو مي شويد كه از كجا لباس عروس اجاره كنم؟. در فضاي وب سايت هاي معتبري هستند كه شما مي توانيد اقدام به اجاره لباس عروس با قيمت مناسب در تهران يا در ديگر استان ها و شهرها كنيد. در اين ميان مزون آنلاين دريميس به عنوان مرجع مزون هاي آنلاين به مثابه بزرگترين مركز اجاره و كرايه لباس عروس تن پوش اول يا در انواع ديگر است.

چگونه كفش مجلسي تنگ را گشاد كنيم

۱۹ بازديد

چگونه كفش مجلسي تنگ را گشاد كنيم

همانطور كه ميدانيد كفش مجلسي را در مراسم هاي رسمي به پا مي كنند. از اين رو از آن فقط براي چند ساعت د يك مراسم خاص استفاده مي شود و طراحان كفش به تزئينات آن بيشتر از راحتي آن توجه مي كنند. شما براي خريد لباس مجلسي نبايد به هيچ وجه تحت تاثير ظاهر كفش قرار بگيريد؛ زيرا كفش نامناسب آسيب هاي جدي به كمر شما وارد مي كند.

بهترين زمان براي خريد كفش بعد از ظهرهاست و ممكن است سايز پاي شما در با مدل انتخابي تان متفاوت است. در ادامه اين مطلب در مورد نشانه هاي كفش تنگ، كفش پنجه تنگ، راه هاي نرم شدن و گشاد كردن كفش و ... صحبت مي كنيم.

روش هاي گشاد كردن كفش مجلسي تنگ

ممكن است شما كفشي مجلسي بخريد كه بعد از مدتي به هر دليلي تنگ شود يا ممكن است در زمان خريد عجله كرده و كفش تنگي را انتخاب كنيد. يكي از نشانه كفش تنگ اين است كه پنجه پاها در آن راحت نيست و شما را اذيت مي كند. اصلا جاي نگراني نيست شما با چند راه حل ساده مي توانيد كفش مجلسي تنگ را گشاد كنيد. در ادامه در مورد راه هاي نرم شدن كفش توضيح داده ايم.

سيب زميني

شما از اين روش زماني استفاده كنيدكه كفش پنجه تنگ را خريداري كرديد و مي خواهيد قسمت جلويي آن را گشاد كنيد. شما بايد يك سيب زميني با ابعاد مناسب به طوي كه با كمي فشار به داخل كفش برود را انتخاب كنيد. سيب زميني را به مدت يك شب تا صبح داخل كفش قرار دهيد. از مزاياي ديگر سيب زميني براي كفش تنگ اين است كه سيب زميني بوي نامطبوع كفش را از بين مي برد.

دستگاه قالب گشاد كن كفش

زماني شما بايد از اين روش استفاده كنيد كه روش هاي خانگي براي شما موثر نبوده است. كفاشان وسيله مانند نوعي قالب چوبي را داخل كفش قرار مي دهند تا متناسب با حجم قالب گشاد شود. براي گرفتن نتيجه بهتر از قالب كفش بايد از الكل نيز استفاده كرد.

روزنامه خيس

اگر شما در تمام قسمت هاي كفش مجلسي احساس تنگي مي منيد مس توانيد از اين روش استفاده كنيد. تعدادي روزنامه را خيس كرده و داخل كفش قرار دهيد البتع توجه كنيد ظاهر كفش آسيب نبيند. سپس اجازه دهيد تا كفش و روزنامه ها خشكشود. شما براي گرفتن نتيجه بهتر مي توانيد آن را داخل فريزر قرار دهيد.

جوراب حوله اي

شما با پوشيدن جوراب حوله اي موجب گرم شدن كفش مجلسي مي شويد و پا درست متناسب با قالب پا گشاد مي شود و ديگر نگران اين كه چگونه كفش مجلسي تنگ را گشاد كنيم، نباشيد.

سشوار

حرارت و گرما روند گشاد شدن و نرم شدن كفش را تسريع مي بخشد. شما در اين روش بايد كفش مجلسي خود را بپوشيد و با استفاده از سشوار در درجه حرارت متوسط تمام قسمت هاي كفش را در معرض حرارت قرار دهيد. شما نيز همزمان با حركت سشوار بايد انگشتان پاي خود را حركت دهيد تا پا متناسب با قالب كفش تغيير كنيد.

الكل و وازلين

با توجه به اين كه كفش مجلسي چرمي نيازمند مراقبت بيشتري است و ممكن است خيلي از افراد با اين سوال روبرو باشند كه ايا كفش چرمي جا باز ميكند، روبرو شوند. مي توان گفت شما براي جلوگيري از اسيب به رويه چرم كفش مي توانيد از مخلوط الكل و وازلين استفاده كنيد. در اين روش شما بايد سطح خارجي كفش را با الكل مرطوب كرده و بعد از خشك شدن الكل از وازلين براي روي سطح حارجي كفش استفاده كنيد و اجازه دهيد تا به مدت يك شب تا صبح بماند سپس وازلين اضافه را از روش كفش پاك كنيد.

راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ + انتخاب رشته رایگان

۱ بازديد

در مقاله راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری رایگان سایت حرف آخر در واقع سعی نموده‌ایم تا به تمامی سوالات شما داوطلبان عزیز پاسخ دهیم. پس اگر به دنبال جواب سوالات خود برای کنکور سراسری هستید، با ما همراه باشید تا بهترین رشته تحصیلی را با توجه به رتبه، علاقه، بازار شغلی آینده انتخاب کنید. با توجه به اینکه انتخاب رشته دانشگاه بسیار حساس است، شما برای انتخاب رشته و اولویت بندی حتما باید همگام به یک مشاور متخصص و کار بلد پیش بروید تا بهترین رشته دانشگاه سراسری را انتخاب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای ثبت انتخاب رشته کنکور سراسری با ما همراه باشید.

انتخاب رشته رایگان امکان پذیر است؟

انتخاب رشته یکی از حساس‌ترین مراحل سرنوشت سازی است که هر داوطلب باید حساسیت زیادی نسبت به آن داشته باشد. عمدتا بسیاری از سایت‌ها و گروه‌های مشاوره تحصیلی نرم افزار انتخاب رشته رایگان را طراحی کرده‌اند که از طریق این برنامه می‌توانید انتخاب رشته نسبتا دقیق و اصولی داشته باشید. عمدتا این نرم افزار‌های رایگان از سه بخش مختلف اعم از قبولی بر اساس رتبه، قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تشکیل شده‌اند. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای انتخاب رشته تنها از مشاوران با تجربه و متخصص در رشته تحصیلی مربوطه کمک بگیرید و به راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری توجه داشته باشید.

در واقع مشاوران بر اساس تجربه و معیار‌های مشخص شده، اقدام به انتخاب بهترین رشته دانشگاه می‌کنند و علایق، نیاز‌ها و اولویت بندی داوطلبان را در نظر می‌گیرند. مشاوران ارشد حرف آخر از دسته افراد رتبه برتر کنکور سراسری هستند که به صورت دقیق بهترین مشاوره را به داوطلبان می‌دهند تا بتوانند بهترین رشته تحصیلی را بر اساس معیار‌ها و رتبه‌ای که کسب کرده‌اند انجام دهند. اگر می‌خواهید انتخاب رشته رایگان انجام دهید، ما به شما مشاوره کنکوری و انتخاب رشته حرف آخر را معرفی می‌کنیم تا بهترین رشته دانشگاهی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید.

مشاوره انتخاب رشته رایگان

مشاوره انتخاب رشته رایگان

برای دریافت مشاوره انتخاب رشته رایگان یا پولی باید به اعتبار و سابقه فرد مشاور توجه داشته باشید و مشاوری را انتخاب کنید که در زمینه تحصیلی شما به صورت تخصصی کار کرده باشد. در واقع یک فرد مشاور با داشتن اطلاعات کم می تواند کلا مسیر و آینده شما را تغییر بدهد و همه چیز را با ارائه یک مشاوره غلط خراب کند. در واقع امروزه اکثر داوطلبان به دنبال انتخاب راه های بهینه هستند تا در زمان و وقت خود صرفه جویی کنند و به همین دلیل از مشاوره انتخاب رشته رایگان تلفنی، آنلاین و… تا حد زیادی استقبال شده است و با استفاده از راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری به راحتی می توانید درست ترین انتخاب را در نظر بگیرید.

عمدتا در زمان انتخاب رشته کنکور و زمان های دیگر، موسسات کنکوری شلوغ می شوند و ارائه خدمات به مردم گاها سخت می شود و به همین ترتیب ممکن است بسیاری از داوطلبان نتوانند یک فرد با تجربه و متخصص را برای دریافت مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته پیدا کنند. به این ترتیب شما می توانید جهت دریافت مشاوره انتخاب رشته رایگان، به مشاوران موسسه کنکوری حرف آخر اعتماد کنید و از خدمات ما استفاده نمائید.

1

کارنامه خوانی

2

خودشناسی و رغبت سنجی

3

تحلیل دفترچه انتخاب رشته کنکور

4

شناخت رشته ها و دانشگا ها

5

امکان سنجی قبولی در کد رشته محل ها

6

چینش نهایی لیست انتخاب رشته

جزئیات انتخاب رشته بر اساس اولویت بندی

بسیاری از داوطلبین کنکور سراسری زمانی که می‌خواهند اقدام به انتخاب رشته دانشگاهی کنند در وهله اول تنها انتخاب دانشگاه مورد نظرشان برایشان اهمیت دارد و کاری به رشته تحصیلی ندارند، و دسته دوم کسانی هستند که تنها تحصیل در رشته مود علاق شان برایشان اهمیت دارد. در ابتدا مشخص کنید که اولویتتان بر اساس کدامیک از موارد ذکر شده است؟

گام اول این است که باید داوطلبین نگاهی به رتبه شرکت کنندگان کنکور سال قبل بیاندازند و رتبه‌های مشابه با رتبه خود را بررسی کنند. در واقع در نظر داشتن آخرین رتبه‌های کنکور ۱۴۰۱ به داوطلبین کنکور ۱۴۰۲ کمک زیادی می‌کند.

توجه به جزئیات انتخاب رشته اهمیت بسیار زیادی دارد و با توجه به اینکه سرنوشت هر فرد به این انتخاب وابسته است، حتما باید از یک مشاور با تجربه کمک بگیرید. در فرم انتخاب رشته دانشگاه سراسری و… امکان انتخاب ۱۵۰ رشته وجود دارد که باید این کد‌ها را استخراج کنید و به سهمیه، نوع پذیرش در رشته‌های مختلف اعم از (استانی، کشوری، بومی گزینی) و دوره پذیرش روزانه، پردیس و شبانه توجه داشته باشید.

در کنکور چند رشته میتوان انتخاب کرد؟

قبل از هر کاری ابتدا به راهنمای ثبت انتخاب رشته کنکور سراسری توجه داشته باشید. مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از مهم ترین مراحل سرنوشت ساز برای داوطلبین است که داوطلبان بعد از مجاز شدن به انتخاب رشته دانشگاهی باید کارنامه خود را تحلیل کنند و بر اساس اولویت‌ها به انتخاب رشته محل مورد نظر بپردازند. همانطور که ابتدا گفتیم، کنکور سراسری در دو نوبت دی و تیرماه برگذار می‌شود و کارنامه اولیه دوره دی در اواسط اسفند منتشر می‌شود، اما داوطلبان هر دو دوره همزمان با هم باید انتخاب رشته کنکور تیرماه ۱۴۰۳ را انجام دهند.

همچنین شما ۵ روز زمان خواهید داشت تا بر اساس اولویت‌ها رشته‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای انتخاب رشته کنکور سراسری مجاز هستید ۱۵۰ کد محل رشته داخل دفترچه را انتخاب کنید. با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید و با توجه به عملکرد رقبا، سهمیه و عوامل دیگر به ترتیب رشته‌های انتخابی شما بررسی می‌شوند و در نهایت قبولی شما مشخص خواهد شد. همچنین جهت انتخاب رشته ریاضی، انتخاب رشته انسانی، انتخاب رشته تجربی و انتخاب رشته نهم می توانید از مشاوران موسسه کمک بگیرید.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته مجازی رایگان 1403

بعد از اینکه نتایج کنکور اعلام می‌شوند، اکنون زمان انتشار کارنامه اولیه است تا داوطلبان مراحل انتخاب رشته را طی کنند. در نظر داشته باشید که انجام روند صحیح انتخاب رشته کنکور اهمیت بسیار زیادی دارد و بروز یک خطا می‌تواند کل آینده شما را به خطر بیاندازد. به همین دلیل حتما به کمک یک مشاور با تجربه اقدام به انتخاب رشته و اولویت بندی نمائید. در نظر داشته باشید که برای انتخاب رشته رایگان نرم افزار‌های مختلفی در فضای اینترنتی وجود دارند اما حتما برای اینکه خیالتان از صحت اطلاعات راحت باشد، باید با نرم افزار سایت رسمی سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته مجازی نمائید.

در واقع انتخاب رشته آنلاین یا مجاز این امکان را برای شما داوطلبین فراهم خواهد کرد تا قبل از انجام انتخاب رشته اصلی، با استفاده از این نرم افزار شانس قبولی خود را تخمین بزنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر: راهنمای انتخاب رشته کنکور تیر ماه

بهترین نرم افزار انتخاب رشته

روند انتخاب رشته رایگان اصولی چگونه است؟

انتخاب رشته تحصیلی در برخی از کشورها ممکن است با هزینه‌هایی همراه باشد. اما در برخی از کشورهای دیگر، دولت یا سیستم آموزشی ممکن است برای دانش‌آموزان و دانشجویان رشته‌های رایگان را فراهم کند. به عنوان مثال، در برخی از کشورها سیستم آموزش عمومی رایگان است و دانشجویان می‌توانند برای تحصیل در رشته‌های مختلف به دانشگاه‌های دولتی مراجعه کنند. همچنین در ایران نیز نرم افزار هایی طراحی شده است که انتخاب رشته رایگان انجام می‌دهد و خطای آن نیز کمتر از ۵ درصد است.

انتخاب رشته تحصیلی یک فرآیند مهم است و برای بسیاری از افراد ممکن است مشکل و گیج‌کننده باشد. در ادامه، مراحل کلی برای انتخاب رشته را بررسی می‌کنیم:

  • خودشناسی: در ابتدا، نسبت به خود به این شناخت برسید که علاقه‌مندی‌ها، استعدادها و توانایی‌هایتان در چیست؟ بررسی کنید که در چه زمینه‌هایی خوب عمل می‌کنید و چه موضوعاتی شما را به خود جذب می‌کنند!
  • تحقیق: با مطالعه و تحقیق در مورد رشته‌های مختلف، آگاهی بیشتری درباره آن‌ها کسب کنید. به منابع مختلفی مانند وبسایت‌ها، کتب، مقالات و مشاوران تحصیلی مراجعه کنید. بررسی کنید که هر رشته چه دروسی را شامل می‌شود و چه مهارت‌هایی را به شما آموزش می‌دهد.
  • مشورت: با مشاوران تحصیلی، اساتید، دانشجویان یا افرادی که تجربه در رشته‌های مورد نظر دارند، مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و به شما در تصمیم‌گیری کمک کنند.
  • بازار کار: بررسی کنید که رشته‌ای که قصد انتخاب آن را دارید، چه فرصت‌های شغلی و بازار کاری دارد. اطلاعات در مورد نرخ استخدام، درآمد، رشد حرفه‌ای و توسعه آینده می‌تواند در انتخاب رشته تاثیرگذار باشد.
  • آزمون‌های استعداد تحصیلی: در برخی از کشورها، آزمون‌های استعداد تحصیلی وجود دارد که به شما کمک می‌کند استعدادها و توانایی‌هایتان را در رشته‌های مختلف بسنجید.
  • ارزیابی عملکرد و تطابق: بررسی کنید رشته‌ای که قصد انتخاب آن را دارید، با سبک و شیوه زندگی، اهداف شخصی و مقتضیات خانوادگی شما تطابق دارد یا خیر!
  • تجربه عملی: در صورت امکان، قبل از انتخاب رشته، تجربه عملی در زمینه‌های مختلف را تجربه کنید. می‌توانید با شرکت در دوره‌ها، کارگاه‌ها یا فعالیت‌های عملی مرتبط با رشته مورد نظر، تجربه اولیه‌ای از آن رشته را کسب کنید.

نرم افزار انتخاب رشته رایگان

بهترین نرم افزار انتخاب رشته

یکی از مهم ترین مراحلی که آینده داوطلبین را رقم می‌زند، انتخاب رشته تحصیلی است که باید این فرایند مطابق با اصول انجام بگیرد. به صورت کلی باید گفت که انتخاب رشته مجازی یا آنلاین وابسته به عوامل شخصی و شرایط خاص شما داوطلبین خواهد داشت. در واقع شما با توجه کردن به مسائل مهمی همچون نوع رشته تحصیلی، هزینه‌ها، شرایط زمانی و مکانی و… می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید.در واقع اگر از بهترین نرم افزار انتخاب رشته نیز استفاده نمائید، نمی توانید به بهترین داده‌های هوش انسانی دست پیدا کنید.

نرم افزار‌ها ساخته دست انسان هستند و مسلما نمی‌توانند اطلاعات ریز، دقیق و با جزئیات را به شما برسانند. در همین راستا با توجه به اینکه مسئله انتخاب رشته بسیار حساس و رقم زننده آینده هر دانش آموز و داوطلب کنکوری است، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاهی تنها به صورت حضوری به مشاور مراجعه کنید تا با آنالیز کردن ریز نمرات، با دقت و جزئیات بیشتری اولویت بندی‌ها را برای شما انجام دهند تا بهترین رشته تحصیلی را انتخاب کنید.

گروه مشاوره تحصیلی حرف آخر به شما داوطلبین عزیز کمک می‌کند تا بهترین رشته تحصیلی را انتخاب نمائید. همچنین به راحتی خواهید توانست به صورت حضوری و یا غیر حضوری بهترین رشته تحصیلی را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که مشاوران حرف اخر از دسته رتبه برتر‌های کنکور سراسری هستند و تنها در زمینه تخصصی خود به هر یک از داوطلبان رشته‌های مختلف خدمات خود را ارائه خواهند داد.

در حال حاضر بسیاری از سایت‌ها از جمله سایت سنجش و موسسات کنکوری مختلف نرم افزار‌هایی برای انتخاب رشته طراحی کرده اند که شما داوطلبین با وارد کردن اطلاعات و مشخصات خواسته شده می‌توانید تا حدودی مطلع شوید که ممکن است چه رشته ای قبول شوید!

اما ما به شما استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری را اصلا پیشنهاد نمی‌کنیم و طبق تجربه ای که طی سال‌های اخیر کسب کرده ایم پیشنهاد می‌کنیم که از این نرم افزار به عنوان یک مشاور مبتدی کمک بگیرید و برای گرفتن تصمیم قطعی حتما با مشاوران انتخاب رشته تعامل بر قرار کنید تا بر اساس عملکرد رقبا، بهترین رشته را انتخاب کنید. در واقع انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی و یا انتخاب رشته آنلاین به شما کمک زیادی خواهد کرد تا به آمار خوبی جهت انتخاب رشته دسترسی پیدا کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر: انتخاب رشته رایگان با موسسه کنکوری حرف آخر

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش رایگان

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش رایگان

با توجه به اینکه سازمان سنجش به تمامی اطلاعات کارنامه داوطلبین دسترسی دارد، با اعمال یکسری از فیلتر‌ها و یا ویژگی‌ها می تواند بهترین چینش انتخاب رشته مجازی را انجام دهد. در واقع انتخاب رشته اصولی بر مبنای سهمیه کنکور سراسری، رتبه و نحوه تاثیر بومی گزینی انجام می‌شود که با وارد کردن اطلاعات خود می‌توانید انتخاب رشته اصولی انجام دهید.

مراحل انتخاب رشته مجازی در سازمان سنجش

  • ابتدا وارد سایت اصلی سایت سازمان سنجش شوید و روی لینک (سامانه انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳) کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده باید سامانه مجازی گروه آزمایشی امتحانی خود را انتخاب نمائید.
  • در بخش بعد، تمامی اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد کرده تا در نهایت وارد نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر:‌ جزئیات انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳-۱۴۰۲

انتخاب رشته مجازی رایگان

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری دی و تیر ماه

انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های هر داوطلبی است که باید به کمک یک مشاوره انتخاب رشته، اولویت‌های خود را تعیین و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. همانطور که می‌دانید کنکور در سال جاری در دو نوبت دی و تیر ماه برگزار شد و داوطلبان می‌توانند در هر کدام از این بازه‌های زمانی کنکور بدهند. طی سال گذشته بعد از برگزاری کنکور دی ماه، کارنامه اولیه نتایج توسط سازمان سنجش در ۹ اسفند منتشر شد و در این کارنامه اولیه نمرات خام، سهمیه، تراز داوطلب و… مشخص شده بود.

نکته حائز اهمیت این است که انتخاب رشته دو نوبت کنکور، تنها یک بار انجام می‌شود و بعد از برگزاری کنکور تیرماه، کارنامه‌ای برای داوطلبان کنکور دی و تیر ماه در ماه مرداد منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند بر اساس نتایج اعلام شده نسبت به تکمیل فرم و انتخاب رشته اقدام کنند.

جهت مطالعه بیشتر: راهنمای جامع انتخاب رشته دانشگاه سراسری

آموزش انتخاب رشته کنکور

نتایج کنکور سراسری دی 1403

کنکور ۱۴۰۳ نیز دو بار در سال برگزار می‌شود که نوبت اول در دی ماه و نوبت بعد تیر ماه است. آن دسته از داوطلبانی که برای کنکور دی ماه ثبت نام کرده اند، نتایج اولیه را در نیمه دوم اسفند می‌توانند دریافت کنند.

نتایج کنکور سراسری تیر 1403

بعد از برگزاری آزمون تیرماه ۱۴۰۳، تمامی برگه‌های آزمون تصحیح می‌شوند و کارنامه اولیه برای داوطلبان دانشگاه‌های سراسری و آزاد در سایت سنجش منتشر خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر: انتخاب رشته دانشگاه آزاد

راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری

اگر کارنامه اولیه کنکور خود را دریافت کرده‌اید و مجاز به انتخاب رشته شده‌اید، باید از طریق سایت اصلی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته کنکور دی یا تیر ماه اقدام کنید. در ادامه راهنمای ثبت انتخاب رشته کنکور سراسری و مراحل ثبت انتخاب رشته کنکور سراسری را ذکر کرده‌ایم که به‌راحتی می‌توانید نسبت به انتخاب رشته اقدام کنید.

  1. ابتدا به سایت org مراجعه کنید.
  2. دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را دانلود کرده و به‌صورت کامل مطالعه کنید.
  3. با توجه به گروه آزمایشی امتحانی، رشته محل‌های مرتبط را مشخص کنید.
  4. انتخاب‌های خود را حتما اولویت بندی کنید.
  5. تکمیل فرم انتخاب رشته
  6. دریافت کد رهگیری از سایت

راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری

راهنمای انتخاب رشته مجازی

در ادامه راهنمای انتخاب رشته مجازی را در اختیار شما قرار داده ایم تا به راحتی نسبت به انتخاب رشته آنلاین اقدام کنید. قبل از اینکه وارد نرم افزار شوید باید نسبت به خرید و دریافت سریال انتخاب رشته مجازی اقدام کنید. برای انجام روند انتخاب رشته آنلاین وارد سایت اصلی سازمان سنجش شوید و در ادامه با ما همراه باشید:

روش اول

اولین روش این است که وارد سایت سازمان سنجش شوید و در سمت راست پنجره پیش رو، روی لینک سراسری کلیک نمائید و در نهایت در صفحه ای که نمایش داده می‌شود روی لینک سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی مرتبط با رشته محل‌های آزمون ۱۴۰۳ کلیک کنید. در این روش با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای نظیر شماره شناسنامه، سریال ثبت نام و شماره پرونده وارد نرم افزار مجازی سازمان سنجش شوید.

انتخاب رشته مجازی

روش دوم

بعد از وارد شدن به سایت سنجش باید لینک نرم افزار مجازی که در قسمت سراسری پایین صفحه قرار گرفته است را باز کنید و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود که شامل شماره پرونده، شماره داوطلبی و کد پیگیری هستند، نسبت به استفاده از سیستم انتخاب رشته آنلاین اقدام کنید.

انتخاب رشته آنلاین با مشاوران مجرب حرف اخر

مشاوران متخصص حرف اخر از دسته افرادی هستند که به عنوان رتبه برتر‌های کنکور از آن‌ها یاد می‌شود. شما برای طی کردن این مسیر سخت و هموار حتما به وجود یک راهنما و مشاور با تجربه نیاز خواهید داشت تا دچار خطا نشوید.

آموزش انتخاب رشته کنکور

آموزش انتخاب رشته کنکور

در این بخش قصد داریم تا به صورت مرحله ای روش انتخاب رشته کنکور را در اختیارتان قرار دهیم:

  1. ابتدا وارد سایت org شوید و روی لینک دفترچه و انتخاب رشته سامانه‌های آزمون سراسری کلیک کنید.
  2. در این بخش به شما یک فرم نمایش داده می‌شود که اطلاعات انتخاب رشته را به صورت کامل در اختیارتان قرار داده اند و باید روی دکمه تایید و ادامه کلیک کنید.
  3. در پنجره بعد، سه روش برای وارد شدن به انجام مراحل کنکور سراسری به شما نمایش داده می‌شود که با انتخاب یکی از روش‌ها و وارد کردن اطلاعات خود می‌توانید نسبت به ادامه روند انتخاب رشته اقدام کنید.
  4. بعد از اینکه در بخش قبل دکمه ورود به سیستم را زدید، اکنون یک فرم برای داوطلبان به نمایش در می‌آید و باید معدل، دیپلم و سوابق تحصیلی‌تان را وارد کنید.

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

جهت اطلاع از مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری و دیگر مقاطع باید حتما به سایت اصلی سازمان سنجش مراجعه کنید. چرا که در سایت سنجش تمامی اطلاعات به صورت روزانه به‌روز می‌شوند و تنها منبع اطلاع رسانی تاریخ‌های مهم تنها سایت سنجش کشوری خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر: مشاوره انتخاب رشته کنکور تیر ماه

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

چه کسانی نمی‌توانند در کنکور سراسری شرکت کنند؟

سازمان سنجش هر ساله برای انتخاب رشته کنکور سراسری قوانین جدیدی را برای شرکت در کنکور سراسری وضع می‌کند که حتما باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

  • دانشجویان دوره روزانه اگر تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ انصراف خود را ثبت نکرده باشند، از ثبت نام کنکور محروم می‌شوند.
  • افراد دارای خدمت سربازی، تعهد سهمیه بومی، تعهد منطقه محروم و سازمان خاص.
  • داوطلبین دارای منع وظیفه
  • فارق التحصیلانی که مشمول گذراندن خدمت طرح اجباری هستند.
  • افرادی که برای بار دوم نیز برای دوره روزانه قبول شده اند.

جهت مطالعه بیشتر: جزئیات انتخاب رشته کنکور

نتایج کنکور سراسری

جان کلام

اگر قصد انتخاب رشته کنکور سراسری یا انتخاب رشته رایگان را دارید، قطعا وجود یک مشاور با تجربه و متخصص به شما کمک خواهد کرد تا بهترین رشته را انتخاب کنید. مشاورین ارشد حرف آخر به داوطلبین عزیز کمک می‌کنند تا بهترین رشته تحصیلی را با توجه به رتبه و میزان علاقه ای که دارند انتخاب کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 09128929049 با ما در ارتباط باشید.

منبع انتخاب رشته رایگان : https://harfeakhr.org/selection-national-entrance-examination/

 

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳-۱۴۰۲

۰ بازديد

کنکور دانشگاه آزاد و سراسری در یک مرحله انجام می‌شود، اما مراحل انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری به صورت مجزا صورت می‌گیرد. در نظر داشته باشید که زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت اصلی سازمان سنجش اعلام می‌شود و ما لیست انتخاب رشته دانشگاه آزاد را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

جهت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403 باید در نظر داشته باشید که محدود به انتخاب برخی از رشته ها خواهید بود و باید هزینه ای متغیر وابسته به رشته ای که دارید پرداخت کنید. برای انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه محل تحصیل خود حتما باید با افراد متخصص و حرفه ای در ارتباط باشید تا با توجه به رتبه‌ای که دارید بتوانید بهترین رشته را انتخاب کنید. موسسه کنکوری حرف آخر به کمک اساتید و مشاوران حرفه‌ای خود، راهنمایی های لازم را جهت انتخاب رشته درست و مناسب انجام می‌دهند و با در نظر داشتن کمترین میزان هزینه، دلسوزانه در صدد کمک به داوطلبان کنکور بر می‌آیند.

نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
 
01:53
 
 

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403 نیز از طریق سایت اینترنتی دانشگاه آزاد (azmoon.org) امکان پذیر خواهد بود که این ثبت نام تنها به صورت اینترنتی انجام می‌شود. در واقع پس از دریافت کارنامه اولیه کنکور سراسری در صورتی که کد دسترسی دانشگاه آزاد را مشاهده کردید، با توجه به رتبه و تراز کسب شده خواهید توانست فرم انتخاب رشته دانشگاه ازاد را کامل کنید. در نظر داشته باشید که دفترچه انتخاب رشته را کامل مطالعه کنید و از کد رشته محل مطمئن شده و بدین منوال از هزینه انتخاب رشته و شرایط مطلع شوید.

نکته: داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته ۱۴۰۳ را دارند می‌توانند ۱۰۰ کد رشته محل انتخابی خود را وارد کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر: انتخاب رشته کنکور تیرماه

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد:

برای ثبت نام در دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد باید در موعد مقرر به سایت azmoon.org مراجعه نمائید و نسبت به انتخاب رشته مورد نظر خود اقدام کنید. در نظر داشته باشید که برای داشتن یک انتخاب رشته موفق باید مراحل زیر را طی کنید:

  • انتخاب رشته و مقطع تحصیلی: قبل از ثبت نام باید حتما رشته و مقطع تحصیلی مد نظر خود را تعیین کنید و اطمینان پیدا کنید که دانشگاه مورد نظر رشته و مقطع هدف را ارائه می‌دهد یا خیر!
  • جستجو دانشگاه آزاد: حتما تمام دانشگاه‌های موجود در کشور را در نظر داشته باشید و جهت اطمینان خاطر، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید به سایت اصلی دانشگاه آزاد مراجعه کنید و اطلاعات خود را تکمیل نمائید.
  • بررسی شرایط و مدارک: حتما تمامی مدارک لازمه برای ثبت نام را تکمیل کنید. اغلب این اطلاعات در سایت دانشگاه و یا سامانه ثبت نام مرکز قابل مشاهده هستند. اغلب شرایط ثبت نام شامل آزمون ورودی، مصاحبه، مدارک تحصیلی، نمرات پذیرش و… می‌شود.
  • ثبت نام آنلاین یا حضوری: برخی از دانشگاه‌ها امکان ثبت نام آنلاین را نیز فراهم می‌کنند که بدین صورت می‌توانید به سامانه ثبت نام آنلاین دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و مطابق دستورالعمل‌های ذکر شده در سایت می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

مراحل انتخاب رشته دانشگاه آزاد:

1. وارد شدن به سایت azmoon.org

2. انتخاب گزینه(سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری 1403)

3. درج کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد + کد ملی

4. پرداخت هزینه

5. تکمیل فرم انتخاب رشته به صورت اینترنتی

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403

انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای تمامی رشته‌ها قابل انجام است، اما رشته پزشکی در دانشگاه آزاد پشتیبانی نمی‌شود. برای انتخاب رشته دانشگاه باید به سایت azmoon.org مراجعه کنید و هزینه مربوطه را نیز پرداخت کنید. اصولا زمان انتخاب رشته دانشگاه از ۱۸ مرداد تا ۶ شهریور فعال است که برای اطلاع از تاریخ دقیق انتخاب رشته باید همه روزه کانال‌ها تلگرامی و سایت‌ها را بررسی کنید.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دانشگاه آزاد را دارند، بعد از اینکه به دقت دفترچه انتخاب رشته را مطالعه کردند باید در نظر داشته باشند که می‌توانند حداکثر ۱۰۰ رشته را انتخاب نموده و نسبت به شرکت در آزمون اقدام کنند. همچنین در نظر داشته باشید که موارد ذکر شده شامل رشته‌های (دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و دامپزشکی) نمی‌شود.

لیست رشته های با کنکور دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور

دانشگاه آزاد نیز همانند سایر دانشگاه‌های کشور در دو نوبت مهر و بهمن بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد و داوطلبان باید در زمان مقرر اقدام به ثبت نام نهایی کنند. در واقع جهت ثبت نام بدون کنکور باید حتما سایت سنجش را در ماه آذر هر روزه چک کنید تا از اطلاعیه‌های روز با خبر شوید. عمدتا ثبت نام ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن، در نیمه آذر خواهد بود که نمی‌توان تاریخ دقیقی را اکنون اعلام کرد.

طبق اعلانیه سازمان سنجش برای پذیرش سال‌های گذشته، زمان پذیرش بدون آزمون دانشگاه سراسری همزمان با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است که هنوز اطلاعیه‌های لازمه منتشر نشده است و به همین دلیل باید از سایت سنجش پیگیر باشید. در ادامه از سری بازه‌های زمانی را ذکر کرده ایم که ممکن است برای سال آینده هم در همین زمان‌های مشخص شده ثبت نام انجام شود.

مقطع 

زمان آغاز ثبت نام مهر 1403

کاردانی ناپیوسته

31 مرداد تا 18 شهریور

کاردانی پیوسته

20 تا 28 تیر

کارشناسی ناپیوسته

19 تا 28 تیر

کارشناسی پیوسته

31 مرداد تا 18 شهریور

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد

استفاده از نرم افزار جهت انتخاب رشته اصلا کار درستی نیست چرا که شما برای داشتن انتخاب رشته اصولی حتما باید از یک فرد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. عمدتا مشاوران، طی این مسیر رقبا و عملکرد شما را نیز تحلیل می‌کنند و بر اساس معیار‌های موجود مناسب ترین رشته ای که درصد قبولی در آن بالا خواهد بود را به شما معرفی خواهند کرد. اما استفاده از نرم افزار نیز سبب می‌شود تا به شناخت بهتری برای تعیین رشته برسید تا با دید باز تری به مشاور مراجعه کنید.

  • کشف علایق: با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته گاها می‌توانید سرنخ علایق خود را پیدا کنید.
  • با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید به اطلاعات مهمی از جمله: حوزه‌های شغلی مرتبط با رشته، الزامات تحصیلی و مهارتی و… برسید.
  • با نرم افزار انتخاب رشته می‌توانید به شناخت خوبی نسبت به مسائل مهم برسید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تجربی

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تجربی

همانطور که می‌دانید برای تحصیل کردن در رشته‌های دانشگاه آزاد، باید هزینه ای پرداخت کنید و این هزینه برای تمامی رشته‌ها قطعا یکسان نیست که در جدول زیر رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد تجربی و لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد را نام برده ایم:

زیست شناسی گیاهی زیست شناسی جانوری زیست شناسی دریا
زیست شناسی سلولی و مولکولی زیست فناوری اقیانوس شناسی
علوم آزمایشگاهی دامپزشکی مهندسی صنایع مبلمان بهداشت و بازرسی گوشت
میکروبیولوژی زمین شناسی علوم دامی
علوم و مهندسی باغبانی علوم و مهندسی خاک مهندسی فضای سبز
علوم و مهندسی جنگل مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی علوم و مهندسی صنایع غذایی ( کشاورزی )
شیمی محض شیمی کاربردی مهندسی طبیعت
ترویج و آموزش کشاورزی پایدار مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی علوم و مهندسی شیلات
گیاه پزشکی اقتصاد کشاورزی بهداشت مواد غذایی
کاردانی تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر کاردانی تکنولوژی جنگل داری کاردانی شیمی آزمایشگاهی
کاردانی تکنولوژی مرتع و آبخیزداری کاردانی تکنولوژی مواد غذایی کاردانی تکنولوژی تولیدات گیاهی
کاردانی تکنولوژی تولیدات دامی کاردانی تولید و فرآوری خرما کاردانی امور زراعی و باغی

لیست رشته های با کنکور دانشگاه آزاد 1403

در واقع اکثرا رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد شامل آزمون می‌شوند و با کسب تراز و رتبه قبولی، داوطلبان می‌توانند در رشته‌های مورد نظر خود شرکت کنند. در ادامه لیستی از رشته‌های با کنکور دانشگاه آزاد را آورده ایم تا با توجه به رشته‌های ارائه شده بتوانید شاخه مورد علاقه خود را پیدا کنید.

رشته تجربی علوم تغذیه، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه ای، بهداشت عمومی، بهداشت خانواده و بهداشت مبارزه با بیماری‌ها، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی
رشته ریاضی مهندسی هسته ای، ریاضیات و کاربردها، مهندسی ورزش، مهندسی نساجی، مهندسی انرژی، مهندسی صنایع غذایی ، مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی، علوم و مهندسی آب، مهندسی ساخت و تولید، مهندسی پزشکی، علوم کامپیوتر، معماری داخلی، علوم و مهندسی آب، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی نفت، مهندسی نقشه برداری، مهندسی صنایع، مهندسی شهر سازی، مهندسی برق، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر
رشته زبان زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان آلمانی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی
رشته انسانی مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت امور بانکی، مدیریت امور گمرکی، زبان و ادبیات فارسی، جغرافیا، برنامه ریزی اجتماعی و تعاون، علوم تربیتی، مطالعات خانواده، علوم سیاسی، مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی، حسابداری، اقتصاد، هتلداری، علوم ورزشی، گردشگری، حقوق، روانشناسی، حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدد کاری اجتماعی
رشته هنر عکاسی، ارتباط تصویری، مرمت بناهای تاریخی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

نیمی از رشته‌های دانشگاه آزاد نیز بدون کنکور هستند. در واقع رشته‌هایی که برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته هستند شامل این مورد می‌شوند. برای پذیرش رشته‌های بدون آزمون، سال فارق التحصیلی و مدرک، نوع رشته تحصیلی و… ملاک هستند. در جدول زیر، رشته‌های بدون کنکور کاردانی پیوسته را قرار داده ایم که شامل رشته‌های فنی حرفه ای و کاردانش می‌شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر: انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

رشته های بدون کنکور کاردانی

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

مقطع نام رشته بدون آزمون کاردانی پیوسته
کاردانی پیوسته نرم افزار کامپیوتر حسابداری گرافیک تربیت بدنی
نقشه کشی معماری نقشه برداری طراحی دوخت نقاشی

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

برای پذیرش در این مقطع، ملاک آن معدل کتبی دیپلم است و برای رشته‌های فنی و نظام قدیم معدل کل دیپلم اهمیت زیادی دارد.

مقطع نام رشته بدون آزمون کاردانی نا پیوسته
کاردانی نا پیوسته نرم افزار کامپیوتر حسابداری گرافیک علوم ورزشی
معماری دامپزشکی برق عمران

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی:

انتخاب رشته دانشگاه آزاد می‌تواند بر اساس سوابق تحصیلی شما انجام شود. در ادامه چند مرحله برای انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی شما آورده شده است:

  • بررسی دروس و علایق: مرور کنید، دروسی که در دوران تحصیل متوسطه به آن‌ها علاقه داشتید و در آن‌ها موفق بودید کدام بوده‌اند. این دروس می‌توانند نشان‌دهنده علایق شما و قوت‌های تحصیلی در زمینه‌های خاصی باشند.
  • مشاوره با مشاور تحصیلی: در صورت وجود، با مشاور تحصیلی یا مشاوران آموزشی در دبیرستان خود ملاقات کنید. آن‌ها می‌توانند شما را در انتخاب رشته مشاوره دهند و با توجه به سوابق تحصیلی و علاقه‌های شما، رشته‌های مناسبی را پیشنهاد کنند.
  • تحقیق و بررسی: تحقیق و بررسی دقیق در مورد رشته‌ها و زمینه‌های مختلف در دانشگاه‌های آزاد می‌تواند مفید باشد. بررسی کنید که کدام رشته‌ها با سوابق تحصیلی شما تطابق دارند و چه نوع دروس و فعالیت‌های درسی در هر رشته مورد نظر وجود دارد.
  • آزمون‌ و رتبه‌بندی‌ها: بررسی کنید که آیا در آزمون‌ها و رتبه‌بندی‌های ملی یا منطقه‌ای در رشته‌های خاصی موفق بوده‌اید. اگر رتبه‌بندی خوبی در یک رشته خاص داشته‌اید، این می‌تواند نشان دهنده استعداد شما در آن رشته باشد.

مشاوره رایگان انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مشاوره رایگان انتخاب رشته دانشگاه آزاد

به‌طور کلی، انتخاب رشته دانشگاه مهم‌ترین تصمیمی است که در مسیر تحصیلی و حرفه‌ای خود باید بگیرید. در انتخاب رشته، باید به عوامل مختلفی توجه کنید از جمله علاقه‌مندی‌ها، استعدادهای شخصی، فرصت‌های شغلی، پیشرفت فردی و پتانسیل در آینده، ترجیحات خانواده و نیز شرایط مالی.

برای راهنمایی بهتر در انتخاب رشته، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • خودشناسی: به دنبال شناخت دقیقی از خودتان بگردید و تمامی علاقه‌مندی‌ها، استعدادها و قابلیت‌هایتان را بررسی کنید. بهتر است که به سوالاتی مانند “چه فعالیت‌هایی برایم لذت‌بخش است؟”، “چه موضوعاتی در تحصیلاتم علاقه‌مندم؟” و “چه مهارت‌هایی دارم؟” پاسخ دهید.
  • تحقیق: درباره رشته‌ها و رشته‌های مورد نظر خود تحقیق کنید. اطلاعاتی مانند محتوای دروس، فرصت‌های شغلی، نقاط قوت و ضعف هر رشته و توصیه‌های صاحبنظران در آن زمینه را بدست آورید.
  • مشاوره: بهترین راه برای انتخاب رشته، مشاوره از افراد متخصص و مشاوران تحصیلی است. شما می‌توانید با مشاوران دانشگاه‌ها، معلمان، راهنمایان شغلی و افرادی که تجربه در رشته‌های مورد نظر دارند، صحبت کنید.
  • تجربه: سعی کنید تجربه‌های مرتبط با رشته مورد نظر خود را کسب کنید.

مشاوره رایگان انتخاب رشته دانشگاه ازاد

مشاوره رایگان انتخاب رشته حرف آخر

در نظر داشته باشید که برای رسیدن به رتبه خوب و دلخواه خود باید از همان سال های ابتدایی متوسطه دوم، به دنبال خرید پکیج های آموزشی باشید و دروس پایه خود را تقویت کنید. در واقع انتخاب رشته دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه‌ها در سراسر ایران مستلزم عایت یکسری حقوق و قوانین است که در زمان ثبت نام باید در نظر گرفته شوند. مشاوران حرف آخر به شما کمک می‌کنند تا به کسب بهترین رتیه برسید، چرا‌که ما در قبال پکیج های خود تضمین یادگیری پایه‌ای را به شما می‌دهیم! جهت دریافت مشاوره رایگان انتخاب رشته دانشگاه آزاد با شماره 09128929049 تماس حاصل فرمائید.

منبع انتخاب رشته دانشگاه آزاد : https://harfeakhr.org/choice-azad-university-major/



 

خواندن و فهمیدن چت دو نفر در واتساپ از راه دور

۳ بازديد

همان‌طور که می‌دانید واتساپ یک پیام‌رسان همگانی در سراسر دنیا است که به دلیل کاربری ساده‌ای که دارد، در بین تمام سنین در جامعه محبوب به‌شمار می‌رود. اما آیا فهمیدن چت دو نفر در واتساپ واقعیت دارد؟ آیا ما می‌توانیم از چت دو نفر در واتساپ باخبر شویم؟ و یا چگونه می‌توانیم چت در واتساپ را هک کنیم؟ ما در این مقاله از سایت سوشال بازها به بررسی این‌گونه سؤالات می‌پردازیم و به شما می‌گوییم چگونه می‌توانید امنیت خود را افزایش دهید تا دیگران نتوانند پیام‌های واتساپ شما را بخوانند. همچنین شما می‌توانید برای مطلع شدن از روش‌‌های بالا بردن امنیت واتساپ خود، مقالۀ هک واتساپ را مطالعه نماید.

فهمیدن چت دو نفر در واتساپ چگونه است؟
واتساپ (WhatsApp) یکی از پیام‌رسان‌‌های پرطرفدار در میان کاربران بوده که علاوه‌بر قابلیت پیام‌رسانی، قابلیت مکان‌یابی، برقراری تماس صوتی و تصویری و… را نیز دارد. این اپلیکیشن محبوب ترفند‌‌های جالبی نیز ارائه می‌دهد که یکی از این ترفندها، خواندن پیام دریافتی به گونه‌ای است که فرستنده متوجه نشود شما آن پیام را باز کرده و خوانده‌اید. در ادامه برای شما می‌گویم که آیا فهمیدن چت دو نفر در واتساپ صحت دارد یا خیر.

شما از طریق هک واتساپ دیگران می‌توانید به‌راحتی به تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید. فهمیدن چت دو نفر در واتساپ نیز به همین شیوه عمل می‌کند، به این ترتیب که پس از هک، می‌توانید به پیام‌ها دسترسی داشته باشید و آن‌ها را بخوانید و از چت‌‌های واتساپ دو نفر آگاه شوید.

چگونه میتوان چت دو نفر در واتساپ را خواند؟

چگونه می‌توانیم واتساپ دیگران را هک کنیم؟
1. نرم افزار خواندن پیام واتساپ دیگران
spy24: برای فهمیدن چت دو نفر در واتساپ شما می‌توانید از برنامه spy24 استفاده کنید. این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی موارد موجود در تلفن گوشی شخص مورد نظر را، ردیابی و ضبط و نظارت نمایید. این اپلیکیشن در واقع یک ابزار جاسوسی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت می‌باشد که شما به‌سادگی می‌توانید از آن استفاده کنید.

KidsGuard: برای این کار لازم است یک‌بار به دستگاه موردنظر دسترسی داشته باشید تا این برنامه را روی آن نصب کنید و پس از آن، اپ به حالت ناشناس در دستگاه موردنظر می‌رود. این ابزار برای افرادی که زیاد با فناوری میانۀ خوبی ندارند، مناسب است؛ زیرا عملکردی آسان داشته و از رابط کاربری بصری بسیار خوبی برخوردار است.

2. هک واتساپ دیگران با استفاده از شماره تلفن
با استفاده از راه‌‌های درست می‌توانید از پیام‌‌های دو نفر در واتساپ مطلع شوید. شما برای آنکه بتوانید واتساپ دیگران را از طریق شماره هک کنید، لازم است مقاله هک واتساپ با شماره را مطالعه نمایید. این روش هک توسط مهاجمان حرفه‌ای انجام می‌شود، به این صورت که به روش‌های متفاوتی اقدام به نصب بدافزارهای خاص بر روی تلفن همراه شخص می‌کنند تا بتوانند به هدف خود برسند.

3. بدون گوشی تلفن‌تان پیام‌‌های واتساپ را بخوانید
روش دیگری که می‌توانید از طریق آن هک کردن واتساپ را فراگیرید، انتقال داده‌ها با استفاده از Google Drive Backup است. زمانی که شما از این قابلیت استفاده می‌کنید، گوگل درایو تمامی رسانه‌ها، پیام‌ها و اطلاعات حساب شما را در گوگل نگهداری می‌کند.

فهمیدن چت دو نفر در واتساپ

4. استفاده از واتساپ وب
از مزایای این روش رایگان بودن آن است. واتساپ وب یک ویژگی راحت این برنامه است که به کاربران امکان می‌دهد از طریق مرورگر خود با سایر افراد چت کنند. اگر حساب کاربری و رمز عبور کاربر هدف را می‌دانید، می‌توانید به‌خوبی از این روش برای فهمیدن چت دو نفر در واتساپ استفاده کنید. مراحل زیر را دنبال کنید:

از طریق مرورگر وب رایانۀ خود به www.web.whatsapp.com بروید.
واتساپ را در دستگاه موردنظر باز کنید و از منوی تنظیمات وارد WhatsApp Web شوید.
اکنون کد QR نمایش داده‌شده روی صفحۀ کامپیوتر را اسکن کنید تا اتصال برقرار شود.
از این طریق می‌توانید با موفقیت وارد حساب واتساپ دیگران شده و همه چیز را در آن بررسی کنید.
لازم است بدانید که برای این روش حتماً نیازی به رایانۀ شخصی نیست، می‌توانید از طریق گوشی‌های هوشمند خود نیز وارد شوید.

خواندن پیام واتساپ دیگران از راه دور
یکی از بهترین راه‌ها برای هک واتساپ دیگران از راه دور، استفاده از برنامۀ AirDroid Parental Control است. این ابزار یک برنامۀ همگام‌سازی واتساپ و رسانه‌های اجتماعی برای والدین است. آنان می‌توانند از طریق این برنامه به خواندن پیام‌های WhatsApp به‌صورت رایگان در دستگاه‌های تلفن همراه فرزندان خود استفاده کنند.

با دریافت تمامی ترفندها و روش‌‌های هک واتساپ، می‌توان گفت که اگر شما هم به یادگیری هک Whatsapp علاقمند هستید، باید این کار را در صورت رضایت شخص مقابل انجام دهید. زیرا در غیر این صورت کار شما غیرقانونی است و تجاوز به حریم خصوصی دیگران به‌شمار می‌رود و می‌تواند عواقب بسیاری برای شما به همراه داشته باشد.

هک واتساپ دیگران

ترفند فهمیدن چت دو نفر در واتساپ
در این قسمت قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که به هر کسی اجازه می‌دهد تا کنترل حساب واتساپ فرد موردنظر خود را در دست گیرد. برای این روش شما تنها برای چند ثانیه به شماره تلفن و دستگاه فرد هدف نیاز دارید.

این فرآیند با راه‌اندازی یک حساب واتساپ در تلفن همراه جدید با استفاده از همان شماره تلفن مدنظر برای هک آغاز می‌شود.

در طول فرآیند راه‌اندازی و احراز هویت، واتساپ با شماره تلفن هدف تماس می‌گیرد و یک پین ارائه می‌دهد که برای تکمیل احراز هویت لازم است.

اگر بتوانید به تلفن هدف دسترسی داشته باشید، تنها باید تماس را دریافت کنید و بدون تلاش اضافی کد را بگیرید. در صورتی که هدف، صفحۀ قفل گوشی را فعال کرده باشد، همچنان می‌توانید تماس را دریافت کرده و کد پین را برای دسترسی دریافت کنید. کار شما همین‌جا به پایان می‌رسد و آماده هستید تمامی مکالمات و چت‌های طرف مقابل را زیر نظر بگیرید.

کلام پایانی
بنابراین نتیجه گرفتیم با استفاده از روش‌ها و برنامه‌های گوناگون می‌توانیم به صحت اینکه هک واتساپ وجود دارد مطمئن شویم. ما در این مقاله از سایت سوشال بازها برای شما به روش‌‌های فهمیدن چت دو نفر در واتساپ اشاره کردیم و گفتیم چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر شما هم قصد دارید از چت‌‌های دونفر در واتساپ مطلع شوید، با خواندن این مقاله، به‌راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر شما هم از روشی درباره یافتن چت‌‌های دیگران در واتساپ آگاهی دارید، می‌توانید در بخش نظرات، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : https://socialbazha.com/understand-chat-between-two-people-whatsapp/